II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя на прикладі 42180 : 60 (аналогічно до попереднього уроку).
а) Пояснення розв'язування прикладів вправи 792 (1).
б) Виконання ділення за вправою № 792 (2). Обидва приклади виконати із записом на дошці. (Відповідь: 460, 407)
в) Розв'язування прикладів вправи 793 з коментуванням. (Відповідь: 96, 288.)
3. Розв'язування рівняння № 794 самостійно. (Відповідь: 409, 89 100.)
III. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами № 795, 796.
а) Задача № 795.
б) Задача № 796.
Вираз учні складають колективно, а його значення знаходять самостійно.
(b + b : к; 10199).
IV. Підсумок уроку.
х • 90 = 3600; х : 90 = 900.
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|