Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою № 727.

2. Закріплення вивченого матеріалу за вправами 728 і 729.

Вправу 728 виконати усно.

У вправі 729 два приклади розв'язати із записом на дошці, решту — самостійно. (228000; 292000; 270000; 15200; 2400; 104000.)

3. Розв'язування задач.

1) Задача 730.

Під час повторення учнями змісту задачі вчитель на дошці виконує короткий запис.

а грн.
Брат — к цукерок по ? к.

Сестра — с цукерок по ? к.

Спочатку розв'язати задачу у загальному вигляді, а потім обчислити значення виразу при даних значеннях букв.

1) к + с (ц.) — купили брат і сестра разом;

2) а : (к + с) (грн.) — коштує одна цукерка.

а = 3; к = 6; с = 9. Щоб знайти значення виразу, треба 3 грн. записати у копійках.

(Відповідь: 20 копійок.)

2) Задачі 731 і 732 учні розв'язу­ють самостійно.

Учні, які швидше розв'яжуть ці задачі, працюють над виконанням вправи № 733.

(Відповідь до задачі № 731: 320 кг.)

(Відповідь до задачі № 732:32 т, 64 т.)

(Відповідь до вправи № 733: 42, 85, 26.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 854

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | ІІІ. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.