II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя за вправою № 727.
2. Закріплення вивченого матеріалу за вправами 728 і 729.
Вправу 728 виконати усно.
У вправі 729 два приклади розв'язати із записом на дошці, решту — самостійно. (228000; 292000; 270000; 15200; 2400; 104000.)
3. Розв'язування задач.
1) Задача 730.
Під час повторення учнями змісту задачі вчитель на дошці виконує короткий запис.
Брат — к цукерок по ? к.
Сестра — с цукерок по ? к.
Спочатку розв'язати задачу у загальному вигляді, а потім обчислити значення виразу при даних значеннях букв.
1) к + с (ц.) — купили брат і сестра разом;
2) а : (к + с) (грн.) — коштує одна цукерка.
а = 3; к = 6; с = 9. Щоб знайти значення виразу, треба 3 грн. записати у копійках.
(Відповідь: 20 копійок.)
2) Задачі 731 і 732 учні розв'язують самостійно.
Учні, які швидше розв'яжуть ці задачі, працюють над виконанням вправи № 733.
(Відповідь до задачі № 731: 320 кг.)
(Відповідь до задачі № 732:32 т, 64 т.)
(Відповідь до вправи № 733: 42, 85, 26.)
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|