Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Гра "Замкни коло".

б) Розв'язати рівняння.

х : 15 = 1000; х : 80 = 400; х · 8 = 400.

в) Туристам треба було пройти 200 км. За перший тиждень вони подолали цього шляху, а решту шляху порівну розподілили на 10 днів. Скільки кілометрів проходили туристи кожного із десяти останніх днів? (Відповідь: по 12 км)

2. Завдання для опитування.

1) Скласти вираз і знайти його значення.

До добутку чисел 129 000 і 6 додати добуток чисел 257 і 500. (90 2500)

2) У майстерні було 800 м полотна. За тиждень використали всієї кількості. Скільки метрів полотна залишилося в майстерні? (160 м)

Картки для опитування

№ 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3. (534600)

2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі? (360.)

№ 2

1) Склади вираз і знайди його значення.

2) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7. (244 079)

2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти? ( 108 м)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.