МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Варіант 11) Склади вираз і знайди його значення. Різницю чисел 234567 і 890 зменш на третину першого числа. (Відповідь. (234567 – 890) – (234567 : 3) = 155488) 2) х : 5000 = 35 (х = 175 000) Варіант 2 1) Склади вираз і знайди його значення. Частку чисел 28784 і 7 збільш на добуток чисел 87 і 500. (Відповідь. 28784 : 7 + 87 – 500 = 47612) 2) х : 3 000 = 18 (х = 54 000) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота над задачами на пропорційне ділення. а) Задача № 721. Під час повторення змісту задачі вчитель вносить числові дані у заздалегідь накреслену таблицю.
Учні коментовано розв'язують задачу діями з поясненням. 1)4 + 3 = 7 (год) — витратив лижник на весь шлях; 2) 56 : 7 = 8 (км/год) — швидкість лижника; 3) 8 • 3 = 24 (км) — пройшов лижник після зупинки. б) Задача 722. На дошці накреслена таблиця. Вчитель повторює з дітьми зміст задачі. Одночасно один учень вносить у таблицю числові дані і знаки запитання.
Порівнявши цю таблицю з попередньою, вчитель підводить учнів до висновку, що структура обох задач однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо, тому ця задача має на 1 дію більше. (Відповідь: 84 грн., 105 грн.) 2. Множення і ділення чисел. а) Вправу № 720 виконати за варіантами. б) Вправа 723 — самостійно. в) Вправа 724. Виконати ділення і зробити перевірку множенням по варіантах. Варіант 1. Перші два приклади. Варіант 2. Решту. (Відповідь: 209; 29; 27; 247.) III. Підсумок уроку. 80000 – 4000; 5000 : 1000; 16 • 5000. № уроку_______ Дата_________ Тема. Знаходження добутку виду 2400 • 30 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення (№№ 727-736). Мета. Ознайомити учнів із множенням виду 2400 • ЗО усним і письмовим способами. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі з буквеними даними. Удосконалювати вміння дітей розв'язувати задачі на пропорційне ділення. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|