Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Різницю чисел 234567 і 890 зменш на третину першого числа.

(Відповідь. (234567 – 890) – (234567 : 3) = 155488)

2) х : 5000 = 35 (х = 175 000)

Варіант 2

1) Склади вираз і знайди його значення.

Частку чисел 28784 і 7 збільш на добуток чисел 87 і 500.

(Відповідь. 28784 : 7 + 87 – 500 = 47612)

2) х : 3 000 = 18 (х = 54 000)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота над задачами на пропорційне ділення.

а) Задача № 721.

Під час повторення змісту задачі вчитель вносить числові дані у заздалегідь накреслену таблицю.

  Швидкість Час Відстань
До зупинки   Після зупинки   однакова   4 год   3 год ? км 56 км ? км

Учні коментовано розв'язують задачу діями з поясненням.

1)4 + 3 = 7 (год) — витратив лижник на весь шлях;

2) 56 : 7 = 8 (км/год) — швидкість лижника;

3) 8 • 3 = 24 (км) — пройшов лижник після зупинки.

б) Задача 722.

На дошці накреслена таблиця. Вчитель повторює з дітьми зміст зада­чі. Одночасно один учень вносить у таблицю числові дані і знаки запитання.

  Оплата Кількість Кількість
  за 1 день днів грошей
І столяр   II столяр однакова   ? 189 грн. ?

Порівнявши цю таблицю з попередньою, вчитель підводить учнів до висновку, що структура обох задач однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо, тому ця задача має на 1 дію більше.

(Відповідь: 84 грн., 105 грн.)

2. Множення і ділення чисел.

а) Вправу № 720 виконати за варіантами.

б) Вправа 723 — самостійно.

в) Вправа 724.

Виконати ділення і зробити перевірку множенням по варіантах.

Варіант 1. Перші два приклади.

Варіант 2. Решту. (Відповідь: 209; 29; 27; 247.)

III. Підсумок уроку.

80000 – 4000; 5000 : 1000; 16 • 5000.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Знаходження добутку виду 2400 • 30 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення (№№ 727-736).

Мета. Ознайомити учнів із множенням виду 2400 • ЗО усним і письмовим способами. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі з букве­ними даними. Удосконалювати вміння дітей розв'язувати задачі на пропорційне ділення.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 672

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.