Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Скласти і розв'язати вирази.

(Відповідь. 80000; 320000; 6000; 24000; 30000; 120000.)

б) Вправа № 719.

в) Туристи пройшли 20 км, рухаючись увесь час з однаковою швидкі­стю. До обіду вони йшли 3 год, а після обіду — 2 год. З якою швидкістю йшли туристи? (4 км/год.)

г)* Дві групи туристів вийшли одночасно з Тернополя до Хмельниць­кого, відстань між якими 120 км. Одна з цих груп першу половину шляху йшла зі швидкістю 6 км/год, а другу — 4 км/год. Друга група увесь час йшла зі швидкістю 5 км/год. Яка із цих груп раніше прийшла у місто Хмельницький?

На дошці заздалегідь виконаний малюнок.

1) 120 : 2 = 60 (км)

2) 60 : 6 = 10.(год)

3) 60 : 4 = 15 (год)

4) 10 + 15 = 25 (год)

5) 120 : 5 = 24 (год)

(Відповідь. Друга група туристів раніше прийшла у Хмельницький.)

2. Завдання для опитування учнів (за варіантами).


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Варіант 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.