Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.
2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?
№ 2
3) Склади вираз і знайди його значення.
4) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.
2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?
№ 1
1) Склади вираз і знайди його значення.
Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.
2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?
№ 2
5) Склади вираз і знайди його значення.
6) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.
2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?
№ 1
1) Склади вираз і знайди його значення.
Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.
2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?
№ 2
7) Склади вираз і знайди його значення.
8) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.
2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?
№ 1
1) Склади вираз і знайди його значення.
Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.
2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Задачі на пропорційне ділення. Розв'язування рівнянь і нерівностей (№№ 737-745).
Мета. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на пропорційне ділення; вчити складати задачі на пропорційне ділення за коротким записом. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння і нерівності.