Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Підсумок уроку.

310-200; 500 · 50; 30 · 40 · 50.


№ 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.

2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?

№ 2

3) Склади вираз і знайди його значення.

4) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.

2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?

№ 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.

2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?

№ 2

5) Склади вираз і знайди його значення.

6) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.

2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?

№ 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.

2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?

№ 2

7) Склади вираз і знайди його значення.

8) Добуток чисел 507 і 400 збільш на частку чисел 288 953 і 7.

2) Відстань від дому до школи 432 м. Хлопчик пройшов цього і шляху. Скільки метрів йому залишилося ще пройти?

№ 1

1) Склади вираз і знайди його значення.

Від добутку чисел 82000 і 9 відніми добуток чисел 67800 і 3.

2) У школі 960 учнів. цієї кількості — дівчатка, а решта — хлопчики. Скільки хлопчиків у школі?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Задачі на пропорційне ділення. Розв'язування рівнянь і нерівностей (№№ 737-745).

Мета. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на пропорційне ділення; вчити складати задачі на пропорційне ділення за коротким записом. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння і не­рівності.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.