Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові учні пояснюють де­тально за вправою 826.

2. Закріплення вивченого. Вправа № 827.

(787320; 113 616; 714 850; 144 339)

Для тих, хто раніше закінчив обчислення, додатково виконати множення:

9378 • 46 (431388); 60 074 • 49 (2 943 626)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Складання і розв'язування рівнянь. Вправа 828.

(х = 19044; х = 924).

2. Складання виразів і знаходження їх значень. Вправа 829.

Запис виразів колективно, обчислення — самостійно.

270051 — 348 • 89 = 239079

12960 : 60 + (12960 + 60) = 13236

836 • 75 : 20 = 3135

IV. Підсумок уроку.

— Що ми вивчали сьогодні на уроці?

— Чого навчилися?

— Що вам сподо­балося на уроці?


Картка 1

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

3. Обчисли письмово.

209 • 67 95 • 43 756 • 27

Картка 2

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше проле­тів перший вертоліт від другого.

3. Обчисли письмово.

503 • 68 259 • 36

Картка 3

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом.

1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий?

2) Яка швидкість вертольотів?

3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт?

4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт?

3. Обчисли письмово.

95 • 18 451 · 45

Картка 1

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

3. Обчисли письмово.

209 • 67 95 • 43 756 • 27

Картка 2

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше проле­тів перший вертоліт від другого.

3. Обчисли письмово.

503 • 68 259 • 36

Картка 3

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом.

1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий?

2) Яка швидкість вертольотів?

3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт?

4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт?

3. Обчисли письмово.

95 • 18 451 · 45


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. Запис периметра і площі квадрата у загальному вигляді. Розв'язування задач на зна­ходження числа за його дробом (№№ 832—839).

Мета. Ознайомити учнів із множенням складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, порівнювати їх умови і роз­в'язання. Вчити учнів записувати периметр і площу квадрата у за­гальному вигляді. Закріплювати вміння розв'язувати задачі на зна­ходження числа за його дробом.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 978

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.