Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Замкни коло".

2) 7 кг : 2 (3500 г); 10 дм : 4 (25 см);

2 м : 5 см (40); 1 год : 5 (12 хв)

3) Маса кавуна становить 3 кг. Яка маса кавуна? (1800 г)

2. Завдання для опитування (диференційоване).

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

3. Обчисли письмово.

209 • 67 (14003); 95 • 43 (4085); 756 • 27 (20412)

Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи її діями з поясненням.

Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше проле­тів перший вертоліт від другого.

3. Обчисли письмово.

503 • 68 (34204); 259 • 36 (9324)

Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань)

1. Прочитай задачу № 825.

2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом.

1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий?

2) Яка швидкість вертольотів?

3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт?

4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт? (Відповідь: 3 год, 5 год.)

3. Обчисли письмово.

95 • 18 (1710); 451-45 (20295)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 2 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.