І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
1) Гра "Замкни коло".
2) 7 кг : 2 (3500 г); 10 дм : 4 (25 см);
2 м : 5 см (40); 1 год : 5 (12 хв)
3) Маса кавуна становить 3 кг. Яка маса кавуна? (1800 г)
2. Завдання для опитування (диференційоване).
Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)
1. Прочитай задачу № 825.
2. Розв'яжи її діями з поясненням.
3. Обчисли письмово.
209 • 67 (14003); 95 • 43 (4085); 756 • 27 (20412)
Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)
1. Прочитай задачу № 825.
2. Розв'яжи її діями з поясненням.
Вказівка. В першій дії дізнайся, на скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт від другого.
3. Обчисли письмово.
503 • 68 (34204); 259 • 36 (9324)
Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань)
1. Прочитай задачу № 825.
2. Розв'яжи задачу діями з поясненням за планом.
1) На скільки кілометрів менше пролетів перший вертоліт, ніж другий?
2) Яка швидкість вертольотів?
3) Скільки годин був у польоті перший вертоліт?
4) Скільки годин був у польоті другий вертоліт? (Відповідь: 3 год, 5 год.)
3. Обчисли письмово.
95 • 18 (1710); 451-45 (20295)
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|