Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 2

1) Виконай множення у стовпчик.

78 · 36; 54 · 39

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 65 м, ширина 29 м.

Картка 1

1) Виконай множення у стовпчик.

69 · 42; 57 · 38

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 56 м, ширина 28 м.

Картка 2

1) Виконай множення у стовпчик.

78 · 36; 54 · 39

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 65 м, ширина 29 м.

Картка 1

1) Виконай множення у стовпчик.

69 · 42; 57 · 38

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 56 м, ширина 28 м.

Картка 2

1) Виконай множення у стовпчик.

78 · 36; 54 · 39

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 65 м, ширина 29 м.

Картка 1

1) Виконай множення у стовпчик.

69 · 42; 57 · 38

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 56 м, ширина 28 м.

Картка 2

1) Виконай множення у стовпчик.

78 · 36; 54 · 39

2) Знайди площу прямокутника, довжина якого 65 м, ширина 29 м.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випа­док). Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 825 - 831).

Мета. Ознайомити учнів із загальним випадком множення багатоцифро­вих чисел на двоцифрові. Удосконалювати вміння учнів розв'язу­вати задачі на знаходження числа за двома різницями.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.