Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Доберись до прапорця".

(Звернути увагу на те, що 5 ц 5 кг = 505 кг, тому остання відповідь буде 101 кг = 1 ц 1 кг).

2) Вправи.

а) Сторона квадрата 9 м. Знайти периметр і площу квадрата. (36 м; 81м2)

б) Довжина прямокутника 10 м, ширина 8 м. Знайти периметр і пло­щу прямокутника. (36 м; 80 м2)

в) Площа прямокутника 90 м2, ширина —5 м. Яка довжина цього прямокутника? (18 м)

г) Площа квадрата 36 м2. Знайти периметр квадрата. (24 м)

ґ) Периметр квадрата 28 м. Знайти площу квадрата. (49 м2)

2. Завдання для опитування учнів.

1) Двоє покупців купили тканину за однаковою ціною: перший — 6 м, Другий — 4 м. Перший покупець заплатив на 20 грн. більше. Скільки грошей заплатив за свою покупку кожен покупець?

(Відповідь: 60 грн., 40 грн.)

2) Обчислити.

624 • 73 (45552) 908 • 29 (26332)

Додаткове завдання. Сума двох чисел 100, причому одне з них на 20 більше від другого. Знайти ці числа. (40 і 60)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.