Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою 833.

2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправа 834.

Перший вираз обчислюють учні із записом на дошці, другий — ко­ментовано, решту — самостійно.

(468м 48 см; 126 м; 318 ц 60 кг; 868 кг; 759 см; 271 м).

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача 835 (1, 2).

Складання і заповнення таблиці.

Отримавши відповідь, учні під керівництвом учителя складають таблицю другої задачі і переконуються, що друга задача є оберненою до першої. Другу задачу учні розв'язують самостійно.

(Відповідь першої задачі: 16рейсів, 14рейсів.

Відповідь другої задачі: 560 ц, 490ц.)

2. Задача 836.

Учні розв'язують самостійно. (Відповідь: 12 кг 750 г.)

3. Колективна робота над задачею № 837.

Зразок.

1) а • 4 (см) — периметр квадрата;

2) а • а (см2) — площа квадрата.

Якщо а = 36, то а • 4 = 36 • 4 = 144 (см);

Якщо а = 36, то а • а = 36 • 36 = 1296 (см2).

IV. Підсумок уроку.

Сторона квадрата 10 м. Який периметр і площа квадрата? (40м, 100м2).


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходжен­ня числа за двома різницями (№№ 840—848).

Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходжен­ня числа за двома різницями.

Зміст уроку

I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Математичний диктант. Вправа 841.

(Відповідь: 240; 920; 32500).

2. Вправа 840.

а) * + * + * = 1500 б) х+ 200 = 1500

х = 500 х = 1300

II. Розвиток математичних знань.

1. Пояснення учнями порядку виконання дій у виразі вправи 842.

2. Вправа 843.

Значення першого виразу знайти, виконавши дії на дошці, другого виразу — коментовано. (Відповідь: 56373; 50583)

3. Самостійно знайти значення виразів за варіантами.

Варіант 1.

(349 + 828 : 36) • 68 (25296)

Варіант 2.

(167880 – 385 • 24) : 60 (2644)

4. Робота над задачами.

а) Задача 844.

Заповнення вчителем таблиці. Учні розв’язують задачу самостійно.

(Відповідь: 5 днів, 3 дні.)

б) Задача 845 (розв'язати виразом).

100 кг – (16 кг 450 г • 3 + 12 кг 150 г • 2) = 26 кг 350 г

Учням з початковим рівнем знань запропонувати схему:

o -(o · 3+o · 2). Учні, які швидше розв'язали задачу, виконують № 846.

1) 296 : 2 = 148 (м) — довжина і ширина прямокутника разом;

2) 148 — 96 = 52 (м) — ширина прямокутника;

3) 96 • 52 = 4992 (м2) - площа. (Відповідь: 4992м2)

III. Підсумок уроку.

2 ц : 4; 3 т : 6; 2 роки : 8.


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Множення багато цифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Зада­чі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії (№№ 849—856).

Мета. Ознайомити учнів із множенням багатоцифрових чисел на трицифро­ві. Закріплювати вміння учнів розв'язувати і складати задачі на рух. Удосконалювати вміння знаходити значення виразів на сумісні дії.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 933

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.