Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1-2

 

1-10. Знайти похідні даних функцій:

1. a) ; b) ;   2. а) ; b) .  
3. a) ; b) ; 4. a) ; b) ;
5. a) ; b) . 6.   a) ; c) ;
7. a) ; b) . 8. a) ; b) ;
9. a) ; b) ; 10. a) ; b) ;

 

11-20. Дослідити методами диференціального числення функцію та, використовуючи результати дослідження, побудувати її графік

11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18.
19. 20.    

21-30 Знайти: ) в точці А; b) похідну функції в точці А у напрямку вектора .

21. ,

22 , .

23 , .

24. , .

25. , .

26 , .

27 , .

28 , .

29 ,

30 , .

 

31-40. Знайти найбільше та найменше значення функції u у замкнутій області D. Зробити креслення.

31. .

32. , .

33. , .

34 , .

35 , .

36. , .

37 , .

38 , .

39. ,

40. ,

 

41-50. Знайти невизначені інтеграли. В двох перших прикладах перевірити результати диференціюванням:

 

41.a) ; b) ; c) .

42. a) ; b) ; c) .

43. a) ; b) ; c) ;

44. a) ; b) ; c) .

45. a) ; b) ; c) ;

46. a) ; b) ; c) ;

47. a) ; b) ; c) ;

48. a) ; b) ; c) ;

49. a) ; b) ; c) .

50. a) ; b) ; c) .

51.Обчислитидовжину однієї арки циклоїди: , , . Зробити креслення.

52.Обчислити площу фігури, яка обмежена параболою та прямою . Зробити креслення.

53.Обчислити площу фігури, яка обмежена однією аркою циклоїди: , , віссю . Зробити креслення.

54. Обчислити площу фігури, яка обмежена кардіоїдою . Зробити креслення.

55. Обчислити об’єм тіла, утвореного обертанням навколо вісі фігури, яка обмежена параболами та . Зробити креслення.

56.Обчислити площу фігури, яка обмежена чотирипелюстковою трояндою . Зробити креслення.

57.Обчислитидовжину дуги напівкубічної параболи від точки до точки . Зробити креслення.

58.Обчислитидовжину кардіоїди . Зробити креслення.

59. Обчислити об’єм тіла, утвореного обертанням навколо вісі фігури, яка обмежена лініями , . Зробити креслення.

60. Обчислити об’єм тіла, утвореного обертанням навколо вісі фігури, яка обмежена лініями , . Зробити креслення.

 

61-70. Розв’язати вказані рівняння та систему диференціальних рівнянь:

 

61. a) , b) , c) , , d) , e) , f) 62. a) , b) , c) , , d) , e) , , , f)
63. a) , b) , , c) , d) , , , , e) , f) 64. a) , b) , c) , , d) , e) , , , f)
65. a) , b) , c) , d) , , , e) , f) 66. a) , b) , c) , , d) , e) , f)
67. a) , b) , , c) , d) , , e) , f) 68. a) , b) , , c) , d) , e) , f)
69. a) , b) , c) , d) , e) , f) 70. a) , b) , c) , d) , , e) , f)

 

71-80.

Знайти закон зміни сили струму при перехідному процесі у ланцюгу після комутації (розмикання вимикача ).

 
 

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Завдання на проект.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звичайні диференціальні рівняння та їх системи | Вказівки до розв’язання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.