МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан аеродрому вильоту.Приклад 1. За опорний меридіан початку відліку курсу прийнятий істинний меридіан аеродрому вильоту.
ЗАДАЧИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО РІШЕННЯ. За опорний меридіан прийнятий істинний меридіан аеродрому вильоту і надається:
Показати кресленням.
Приклад 2.
ЗАДАЧИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО РІШЕНННЯ. За опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан аеродрому вильоту й дано:
Показати кресленням.
Приклад 3. За опорний меридіан прийнятий позитивний напрям головної ортодромії и дано:
ЗАДАЧИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО РІШЕННЯ. За опорний меридіан прийнятий позитивний напрям головної ортодромії і дано:
РОЗРАХУНОК АЗИМУТАЛЬНИХ ВИПРАВЛЕНЬ ГРАФІЧНО НА КАРТІ.
При підготовці польотної карти точки корекції гіронапівкомпаса чи курсової системи позначаються кружками чорного кольору, діаметром 5 – 7 мм із позначкою «ТК». Ліворуч від «ТК» записується значення азимутального виправлення (синім) і умовного магнітного відмінювання (червоним). Крім того значення ΔА і ΔМу записуються біля кожного поворотного пункту.
а)
б)
Рис . 1. Нанесення точок корекції на польотних картах: а) у частинах ДА, ФА, АА, ІА, ІБА; б) у частинах ВТА.
Завдання № 1. 1. Нанести на карту: ВПМ Ессей Ш 68º28¢ півн Д 102º08¢ сх ППМ 1точка Ш 67º42¢ півн Д 109º35¢ сх ППМ 2точка Ш 68º40¢ півн Д 116º13¢ сх КПМ Молодо Ш 69º17¢ півн Д 123º05¢ сх 2. Позначити ВПМ, ППМ, КПМ кружками діаметром 10 – 15 мм чорним кольором. 3. З'єднати прямими лініями центри окружностей (ВПМ, ППМ, КПМ). 4. Нанести точки корекції для довгот: 106º - ТК №1, 113º - ТК №2, 120º - ТК №3 5. Розрахувати і нанести на карту азимутальні виправлення й умовні магнітні відмінювання для ВПМ, ППМ, КПМ, точок корекції, якщо за опорний меридіан прийнятий істинний меридіан з довготою 102º (ВПМ).
6. Визначити азимутальні виправлення графічно на карті, для чого вимірити ІШК у ВПМ, КПМ і ТК. 1. ІШК (1) у ВПМ = 102? 2. ІШК (2) у ТК 1 = 106º ΔА ТК1= ІШК (1) – ІШК (2) = 102º - 106? = - 4? 2. ІШК (3) у ТК 2 = 69? Кут розвороту в ППМ 1 = - 43º ІШК (1)¢ з урахуванням сходження меридіанів = ІШК (3) + КР 1 = 69º + 43º = 112º ΔА ТК2 = ІШК (1) – ІШК (1)¢ = 102º - 112º = - 10º І т.д.........……………………………………………...... На практиці таким способом визначення азимутального виправлення не користаються, але його вивчення дозволяє глибше зрозуміти фізичну сутність досліджуваного питання. При польотах у високих широтах, де використання магнітних компасів утруднене або не можливо, застосовується більш простий графічний спосіб визначення азимутального виправлення й умовного шляхового кута. З цією метою на карті через 5 –10 см поводять прямі лінії паралельно істинному меридіану, прийнятому за опорний. Шляхові кути, обмірювані щодо нанесених ліній будуть УШК, а кути між нанесеними лініями й істинними меридіанами дорівнюють значенням азимутальних виправлень. 7. Перевірити розрахунки графічним способом, для чого на карті нанести прямі лінії паралельно меридіану з довготою 102º. Вимірити УШК і ΔА щодо нанесених прямих. РОЗРАХУНОК І ПЕРЕРАХУВАННЯ КУРСІВ ПОЛЬОТУ. Приклад.
ЗАДАЧІ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО РІШЕННЯ.
Показати графічно.
1. РОЗРАХУНОК АЗИМУТАЛЬНИХ ВИПРАВЛЕНЬ І УМОВНИХ МАГНІТНИХ ВІДМІНЮВАНЬ, КОЛИ ЗА ОПОРНИЙ МЕРИДІАН ПРИЙНЯТИЙ ІСТИНИЙ МЕРИДІАН АЕРОДРОМУ ЗЛЬОТУ.
Завдання №1. 1. Прокласти маршрут на карті М 1:2 000 000, лист А – VII, VIII. ВПМ Джарджан Ш 68º45¢ півн Д 124º02¢ сх ППМ 1 Ш 68º07¢ півн Д 118º00¢ сх ППМ 2 Ш 67º20¢ півн Д 113º58¢ сх ППМ3 Ш 67º00¢ півн Д 106º 00¢ сх КПМ Мурукта Ш 67º45¢ півн Д 102º02¢ сх
2. Нанести точки корекції ТК 1 Д = 121º сх ТК 2 Д = 116º сх ТК 3 Д = 110º сх ТК 4 Д = 104º сх 3. Розрахувати азимутальні виправлення й умовні магнітні відмінювання для ВПМ, ППМ, КПМ і точок корекції, якщо за опорний меридіан прийнятий магнітний меридіан з довготою 124º. ΔА = (λо - λп) sin j сер – ΔМо ΔМу = ΔА + ΔМ
4. Через ВПМ (Джарджан) провести магнітний меридіан ΔМо = - 14º. 5. По маршруту через 5 – 10 см нанести умовні меридіани (прямі лінії що паралельні магнітному меридіану). 6. Перевірити аналітичні розрахунки графічним способом на карті. Кут між істинним і умовним меридіаном в основних точках маршруту повинен дорівнювати ΔА. 2. РОЗРАХУНОК АЗИМУТАЛЬНИХ ВИПРАВЛЕНЬ І УМОВНИХ МАГНІТНИХ ВІДМІНЮВАНЬ, КОЛИ ЗА ОПОРНИЙ МЕРИДІАН ПРИЙНЯТИЙ МАГНІТНИЙ МЕРИДІАН АЕРОДРОМУ ЗЛЬОТУ. Завдання № 2. 1. Провести на карті головну ортодромію Ессей – Молодо. 2. Вимірити істинний шляховий кут головної ортодромії в початковій точці (Ессей): bіо = 74º. 3. Розрахувати азимутальні виправлення й умовні магнітні відмінювання для нанесеного на карту маршруту, якщо за умовний меридіан прийнятий позитивний напрямок головної ортодромії. ВПМ ΔАо = - bіо = - 74º ΔМуо = - bіо + ΔМо = - 74º + 5º = - 69º ТК 1 ΔА = ΔАо - d = ΔАо + (λо - λп) sin j сер = - 74º + (102º - 106º) sin 70º = = - 74º - 4º = - 78º ΔМу = ΔА + ΔМ = - 78º + 1º = - 77º
ППМ 1 ΔА = - 74º + (102º - 110º) sin 70º = - 82º ΔМу = - 82º + (- 2º) = - 84º ТК 2 ΔА = - 74º + (102º - 113º) sin 70º = - 84º ΔМу = - 84º + (- 5º) = - 89º ППМ 2 ΔА = - 74º + (102º - 116º) sin 70º = - 87º ΔМу = - 87º + (- 8º) = - 95º ТК 3 ΔА = - 74º + (102º - 120º) sin 70º = - 91º ΔМу = - 91º + (- 12º) = - 103º КПМ ΔА = - 74º + (102º - 123º) sin 70º = - 94º ΔМу = - 94º + (- 13º) = - 107º
4. Перевірити аналітичні розрахунки азимутальних виправлень графічно на карті, виміривши bі в точках ВПМ, КПМ, ТК. ΔАп = - bіп
ВИСНОВОК На будь-якому етапі виконання польоту екіпаж повинен знати і витримувати заданий напрямок. Тому курс є найважливішим навігаційним елементом, який необхідно точно визначати і ретельно витримувати в польоті. Для визначення і витримування курсу створені курсові прилади і системи, які працюють на різних принципах. Магнітний спосіб дає значні погрішності у вимірі курсу і не може бути застосованим у районах магнітних полюсів. Астрономічний спосіб має обмеження в застосуванні по метеорологічних умовах. Магнітний і астрономічний способи використовуються, як правило, для початкової виставки курсу (визначення початкового азимута головної осі гіроскопа) і корекції курсу в польоті (уточнення азимута головної осі гіроскопа) Властивості стійкості і прецесії гіроскопа дозволяють одержати фіксований опорний напрямок з високою точністю в будь-якій точці земної кулі. Тому основним способом виміру курсу є гіроскопічний.
Розробив: викладач кафедри № 803 О.Г. ПОЛИГАЛОВ
протокол від . .20 р. № .
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|