Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чергами та етапами»

Мета роботи – надбання студентами вміння обирати раціональний варіант режиму гірничих робіт шляхом відпрацювання кар’єру чергами та етапами .

Вихідні дані до завдання за варіантами представлені в табл. 4.1.

Відповідно до вихідних даних відбудовуються контури кар’єрів першої, другої та третьої черг. В контурах кар’єрів першої черги (AKLE) відбудовуються контури першого етапу (ABCDEF)

 

Рис. 4.1. Визначення раціонального варіанту відпрацювання кар’єру.


Таблиця 4.1

Показники Варіанти
1/2 3/4 5/6 7/8 9/10 11/12 13/14 15/16 17/18 19/20
1.Горизонтальна потужність рудного тіла, м 120 130 150 170 190 210 140 220 240 260
2.Кути робочих бортів кар’єру, град 14 15 10 12 14 11 12 14 10 14
3.Кути пояснення бортів кар’єру, град 39 40 41 39 40 42 43 42 39 40
4.Кути падіння рудного тіла, град 75 58 68 80 75 81 55 70 55 48
5.Глибина кар’єру за чергами: 1-ої ,м 2-ої ,м 3-ої ,м                                        
6.Зона впливу розрізу, м 1000 1100 1200 1250 1300 1350 1400 1450 1500 1550
7.Продуктивність кар’єру з гірничої маси, м3 3.5 4.0 4.5 5.0 5.5 6.0 6.5 7.0 3.2 3.7 3.3 3.8 4.1 4.4 4.7 4.9 5.3 5.7 6.8 7.3
8.Швидкість горизонтального посування фронту робіт, м/рік 100 140 150 125 140 155 135 115 125 135

В контурах кар’єру другої черги (при Hk=400м) відбудовуються контури двох етапів – перший етап за глибиною співпадає з глибиною кар’єру першої черги це контур A” B’ K L E F” , контури другого етапу кар’єру другої черги, а саме: A”’ B” K’ L’ E” F”’ відповідають глибині кар’єру Hk=350м.

Після визначення динаміки формування робочої зони кар’єру складається таблиця нарастаючих об’ємів виймання розкривних порід та корисної копалини для двох варіантів розробки – з виділенням і без виділення етапів розробки. Відбудовуються кумулятивні графіки V=f(Р), які трансформуються в поширений шлях гірничих робіт. Відповідно до кожного варіанту розробки визначаються значення критерій їх оцінок. Так як задача з вибору режиму перших робіт відносяться до динамічних, то в якості критерію обираємо мінімальне значення приведених витрат, які розраховуються за формулою:

Порівняльну економічну ефективність визначаємо за формулою:
Э = (Зпр(1) – Зпр(2))·Vk, грн.

 




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота №2 | Фізіологія як наука. Поняття про функцію. Методи фізіологічних досліджень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.