МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична робота №2«Визначити раціональний порядок, технологію та термін відпрацювання дільниці тимчасово непрацюючого борту кар’єру під час його реконструкції» Розконсервацію дільниці тимчасово непрацюючого борту кар’єру необхідно починати з питання її розкриття, а саме, забезпечення вантажно - транспортного зв’язку робочих горизонтів з пунктами призначення мінеральної сировини. В роботі пропонується застосування найбільш поширеного способу - розкриття горизонтів запобіжної проходки з’їздних та розрізних навпіл траншей. Так, при розритті горизонту «-25м» необхідно з горизонту «-15м», пройти з’їздну навпіл траншею. Початковий фронт гірничих робіт на горизонті «-25м» забезпечується шляхом проходки розрізної навпіл траншеї. В роботі необхідно вибрати спосіб проходки розкривних виробок. Пропонується застосування найбільш поширених способів, а саме: пряма механічна лопата тупиковим експлуатаційним забоєм з верхнім черканням на повний розріз з нижнім навантаженням в засоби автомобільного чи залізничного транспорту. Технологічна схема цього способу представлена на рис.2.1.
Рис.2.1. До визначення ширини з’їздної та розрізної траншеї.
Ширина траншеї за низом буде становити: В0=В+Шт.п.+с, м Ширина першої заходки екскаватора: А(1)=В0-Вф(1), м За першими західками усіх горизонтів необхідно враховувати особливості технології гірничих робіт, а саме: стислість умов їх проведення. Відомі чотири технологічні схеми відпрацювання першої заходки: На практиці найбільш поширеними є перші три схеми. Їх особливості полягають в збільшенні витрат на розробку. За першою схемою здорожчення відбувається за рахунок переескавації гірничої маси, на другій і третій – за рахунок зниження продуктивності виймально- навантажувального та транспортного обладнання . Тому в розрахунках необхідно витрати на видобування гірничої маси з перших заходок збільшувати на 15 – 20% . Рис.2.2. Паспорт робочої площадки при відпрацюванні другої та інших заходок.
Після відпрацювання першої заходки на горизонті створюються нормальні умови для відпрацювання другої заходки А1(2) вибоєм з шириною робочої площадки Вmin (рис.2.2). Розкриття горизонту «-35м» стане можливим лише після горизонтального посування фронту гірничих робіт на горизонті «-25м» на відстань, яка забезпечить на ньому (після проходки розривних виробок на горизонті «-35м») мінімальну ширину робочої площадки (Вmin). Розмір цього посування визначаємо наступним чином (рис.2.3.) Рис.2.3. Схема до визначення гірничо-технологічних умов поглиблення гірничих робіт.
Від нижньої бровки гор. «-35м», відкладаємо відрізок (В0) та відбудовуємо укіс уступу. Від точки перетину останнього з лінією гор. «-25м» відкладаємо відрізок (Вmin), від кінця якого відбудовується укіс уступу гор. «-25м» його положення і буде визначати розмір необхідного горизонтального посування фронту гірничих робіт (відрізок 1-1’). Таким же чином визначаються умови поглиблення гірничих робіт на дільниці тимчасово непрацюючого борту кар’єру за всіма іншими горизонтами та необхідна кількість при цьому гірничотранспортного обладнання, організація роботи якого представляється у вигляді лінійного графіка (табл. 2.1). Час відпрацювання об’ємів робіт на кожному з горизонтів визначається за формулою:
, діб, де Гм(і) – об’єм гірничої маси який необхідно відпрацювати на i–му горизонті, м3; Qдіб - добова експлуатаційна продуктивність екскаватора, м3/добу. Практична робота № 3 Метою цього завдання є надбання студентами вміння самостійно здійснювати самостійну оцінку варіантів технологічних рішень та обирати найбільш раціональний . В якості критерію оцінки варіантів інженерних рішень обираються приведені витрати. Зі=ci+EKi → min, де c1 – питомі експлуатаційні витрати за І-м варіантом розробки, грн/м3; Е=0,15 – нормативний коефіцієнт ефективності капітальних витрат; Ki – питомі капітальні витрати, за І-м варіантом розробки , грн./м3. Якщо порівнювальні варіанти різняться обсягами витрат у часі за роками роботи кар’єру, то у цьому випадку в якості критерію оцінки необхідно застосовувати приведені витрати, як за ефективністю капітальних вкладень, так і за динамічністю їх вкладання. , де Е = 0,08 – нормативний коефіцієнт приведення різних за часом витрат до одного моменту оцінки (початку реконструкції); T – тривалість періоду реконструкції, роки. Розмір порівняльної економічної ефективності визначається за формулою: Э =Vр[(C1-C2)+E(K1-K2)], де C1, C2 – питомі експлуатаційні витрати на відпрацювання гірничої маси відповідно до першого та другого варіантів , грн./м3; К1, К2 - питомі капітальні витрати на відпрацювання гірничої маси відповідно до першого і другого варіантів.
Практична робота № 4 Читайте також:
|
||||||||
|