Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






V. Робота з підручником

Мета: формувати рецептивні лексичні навички, удосконалити навички техніки читання.

Методичний прийом: виразне читання тексту вчителем, а потім учнями.

L.: Hört zu, sprich nach und zeige.

1. Вправа 2, с. 75. Учні розглядають малюнки і повторюють хором кожне речення за вчителем.

2. Вправа 5, с. 77. Гра «Kettenspiel».

Мета: активізація відомої лексики у нових мовленнєвих зразках.

Wir spielen gern Hockey. Und ihr? — Wir spielen gern Lego. Und ihr? —

Wir spielen gern Bingo. Und ihr? —Wir spielen gern Tennis. Und ihr? —

Wir spielen gern Ball. Und ihr? —Wir spielen gern Fußball. Und ihr? —

Wir spielen gern Fangen. Und ihr? — Wir spielen gern Hockey, Lego, Bingo…

3. Гра з картинками «Знайди свого партнера». Учні шукають за інтересами однокласника і запитують.

— Ich rodle. Und du?

— Ich rodle auch.

— Gut! Wir rodeln тощо.

4. Гра «Ratespiel». Учитель (з опорою на тематичні картинки) повторює з учнями вивчену лексику та мовленнєві зразки на уроці.

— Machen wir eine Schneeballschlacht?

— Ja. / Nein. Wir …

5. Фізкультхвилика. Учні співають пісню разом з учителем.

— Was macht ihr gern? Was macht ihr gern?

— Wir rodeln gern. Wir rodeln gern. Wir rodeln, rodeln, rodeln. Das machen wir sehr gern.

 

VІ. Підсумки уроку.

Мета:підвести підсумки уроку

Прийом: слухання висновків вчителя, спонукання учнів висловити свою думку.

Ich denke, dass alles uns heute gelungen ist. Und wie meint ihr?

Was hat euch in der Stunde am meisten gefallen?

Die neuen Wörter sind sehr interessant.

Die Übungen waren nicht leicht, aber interessant.

Рефлексія:

У класі біля столу вчителя стоїть дерево, на яке діти вішають стрічки різного коліру, в залежності від рівня сприйняття та засвоєння вивченого матеріалу на уроці. (діти прикрашають дерево червоною стрічкою, якщо добре засвоїли тему, зеленою – коли треба підівчити, жовтою – коли погано засвоїли тему).

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником. с. 59-60
  10. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Опрацювання нового матеріалу. | VІI. Завершення уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.