Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ

(розділ складається разом з класним керівником)

1. Вивчення учнів закріпленого класу: спостереження за учнями на уроках фізкультури, на уроках класного керівника, на уроках інших учителів, у позакласній роботі.    
2. Організація і проведення бесід на тему «Спортивні події за тиждень», «Найвідоміші спортсмени України».    
3. Прочитати дві лекції на теми: «Здоров’я у руках людини», «Рухова активність – скарбниця життя», «Особиста гігієна – запорука здоров’я», «Про шкідливість куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин».    
4. Провести екскурсію зі школярами закріпленого класу в краєзнавчий музей.    
5. Організувати роботу школярів закріпленого класу для упорядкування території.    
6. Здійснювати контроль за веденням щоденників і чергування школярів закріпленого класу.    
7. Виступ на батьківських зборах.    

V. ПІДВИЩЕННЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ

(розділ складається разом з керівником з курсової роботи)

1. Розробити огляд літературних джерел з теми курсової роботи    
2. Провести початкове дослідження (тестування) згідно теми курсової роботи    

5.2. Методика складання плану-конспекту уроку з фізичної культури в загальноосвітній школі

 

І. РОЗПОДІЛ ЗА ЧАСОМ

Урок – 45 хвилин

Підготовча частина – 8-10 хвилин

Основна частина – 20-25 хвилин

Заключна частина – 3-5 хвилин

ІІ. ПОСЛІДОВНІСТЬ ЗАПОВНЕННЯ ПЛАНУ-КОНСПЕКТУ УРОКУ

1. З календарного (робочого) плану в план-конспект виписується весь матеріал основної частини уроку.

2. Ставляться задачі уроку за головною вправою кожної теми.

3. Вказується місце занять (спортмайданчик, спортзал, парк, каток і т.п.) і необхідна кількість спортінвентарю та обладнання.

4. Підбираються та вносяться до плану-конспекту вправи для підготовчої частини уроку.

5. Вказується дозування всіх вправ на кожну частину уроку.

6. Дається матеріал для заключної частини уроку.

7. Заповнюється розділ «Організаційно-методичні вказівки».


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  4. IV. Науково-дослідницька робота.
  5. IV. Практична робота.
  6. IV. Робота над темою уроку
  7. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  8. V. Робота з підручником
  9. V. Робота з підручником. с. 59-60
  10. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 1059

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАКТИКИ | ІІІ. СИСТЕМА ЗАПИСУ ВПРАВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.