Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. СИСТЕМА ЗАПИСУ ВПРАВ

1.Гімнастична термінологія – при виконанні загальнорозвиваючих вправ слід вказувати: вихідне положення (В. П.); назву руху (присід, поворот, нахил); напрямок руху (назад, вліво); кінцеве положення. Наприклад:

В.П. – стійка ноги нарізно, руки за голову.

1 – нахил вправо, руки вгору;

2 – В.П.;

3 – нахил вліво, руки вгору;

4 – В.П.

Застосовуючи вправи на гімнастичних снарядах, вказується В.П. – (вис, упор), назва руху (підйом, оберт тощо), спосіб виконання (махом, розгином), напрям руху (вправо, вліво), кінцеве положення (в упор).

Під час запису навчальних комбінацій окремі елементи розмежовуються знаком тире (–). Наприклад, на перекладині: розмахування – підйом в упор правою – оберт назад.

2. Описова термінологія – коли вправа не має стандартних параметрів і її не можна розділити за частинами (наприклад: кидок м’яча від грудей двома руками).

3. Графічне зображення вправ – малюнки вправ, схеми розташування снарядів, розмітка залу і спортмайданчику при проведенні рухливих ігор, комбінованих естафет або окремих вправ, що виконуються по методу колового тренування.

Всі три варіанти можна одночасно використовувати при написанні плану-конспекту уроку.

IV. ПОСЛІДОВНІСТЬ ЗАПИСУ ВПРАВ В ОСНОВНІЙ ЧАСТИНІ УРОКУ

Спочатку пишеться тема і до неї додається перелік вправ, що дозволяє вирішити цю тему (імітаційні, підводячи, підготовчі, спеціально-підготовчі і т.п.).

Наприклад, тема: Біг на короткі дистанції.

УРОК № 1. Біг на короткі дистанції.

1. Біг з високого старту.

2. Положення старту з опорою на одну руку.

3. Біг зі старту з опорою на одну руку без команди.

 

УРОК № 4. Біг на короткі дистанції.

1. Біг зі старту з опорою на одну руку по команді.

2. Біг зі старту 30 м на час.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ | V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.