МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУНа уроці вирішуються освітні, виховні та оздоровчі завдання. Формулювання завдань починається з дієслова в наказовій формі. Найбільш розповсюджені дієслова такі: ознайомити, розповісти, роз’яснити, навчити, вчити, повторити, закріпити, удосконалювати, розвивати, сприяти, виховувати, перевірити, оцінити, підвести підсумки тощо. Формулювання завдань на уроці починається з визначення головної вправи кожної теми основної частини уроку. Наприклад, вивчається тема: “Біг на короткі дистанції”. Завдання на різних уроках такі: № 1. Ознайомити з технікою низького старту. № 2. Учити техніці стартового розбігу. № 3. Учити переходу від стартового розбігу до бігу по дистанції. № 4. Розвивати швидкість бігу. № 5. Перевірити швидкість бігу на 60 м. № 6. Оцінити результати в бігу на 60 м. На кожний урок рекомендується ставити, як правило, від двох до чотирьох завдань. Чим старші учні, тим кількість завдань, у зв’язку з їх складністю, зменшується. VI. МЕТОДИКА СКЛАДАННЯ ПІДГОТОВЧОЇ ЧАСТИНИ УРОКУ В підготовчій частині уроку планується: шикування класу, рапорт чергового, повідомлення задач уроку, далі йде перелік стройових вправ, перешикування або виконання завдань. Подальший порядок запису вправ такий: хода: звичайна, стройовим кроком, з виконанням стройових команд та різних завдань (наприклад, ходьба перекатом з коловими рухами рук вперед та назад); біг: звичайний з виконанням завдань (наприклад, біг боком, спиною у напрямку руху, з вистрибуванням вгору, вперед на кожний крок 3-5 крок і т.п.). Потім перехід з бігу на ходьбу з перешикуванням для виконання вправ по типу «розминка» Вправи по типу «розминка» можуть виконуватись: на місці, в русі або в мішаному варіанті (частина вправ на місці, частина – в русі). Вправи виконуються: індивідуально, в парах, трійках, четвірках, групами, всім класом: без снарядів, зі снарядами, біля снарядів, на снарядах, в змішаному варіанті і за методом колового тренування. Вправи типу «розминка» повинні виконуватись в такій послідовності: 1. Вправи на поставу (корегуючи). 2. Вправи для плечового поясу та рук. 3. Вправи для тулуба та рук. 4. Вправи для тулуба та ніг. 5. Вправи на координацію та для розвитку спритності (спеціальні, підводячи, імітаційні і т.п.). 6. Вправи для тулуба і ніг, що включають підстрибування та вистрибування; бігові вправи та прискорення (на спортмайданчику). Кількість вправ в розминці – 7-8. Потім клас ділиться на підгрупи, які розходяться до місць занять для виконання вправ основної частини уроку. Читайте також:
|
||||||||
|