Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VII. ДОЗУВАННЯ ВПРАВ

Дозування вправ може бути відображено: часом, кількістю повторень, метражем, кілометражем, вагою обтяжень, середньою швидкістю руху (кроком, бігом).

VIII. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Заключна частина уроку починається з повільного бігу з переходом на ходу, якщо біг або ігри великої інтенсивності не були заплановані в кінці основної частини уроку. Ходьба може бути звичайна або з виконанням різноманітних завдань, включаючи й фігурне марширування. Крім цього можуть даватися ігри невеликої інтенсивності, повідомляються або перевіряються деякі розділи теоретичних відомостей (наприклад, правила змагань, гігієнічні вимоги і т.п.). Закінчується заключна частина підведенням підсумків і домашнім завданням (групові та індивідуальні).


Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  3. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  4. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  5. Акробатичні вправи
  6. Акробатичні вправи.
  7. Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  8. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  9. Варіанти ігрових вправ соціально-психологічних тренінгів
  10. ВИБІР ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДЛЯ СКЛАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ РУХОВИХ ПРОГРАМ
  11. Види вправ




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ | ІХ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.