Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІХ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До організації урокувідносяться: місце і спосіб шикування, розташування місць занять, напрямок руху груп і спосіб переходу (ходьба, біг і т.д.), розстановка снарядів, їх прибирання, встановлення та прибирання інвентарю та обладнання зі спортмайданчику, призначити відповідних за підготовку місць занять, призначити помічників, вимоги до страховки та попередженню травматизму, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, використання засобів загартування.

До методичних вказівоквідносяться: вказівки, що допомагають правильному виконанню вправ, попередженню або виправленню помилок, час і місце повідомлення спеціальних знань, використання технічних засобів навчання, оцінка знань та навичок, формування і збереження правильної постави, місце і час перевірки домашніх завдань, диференційоване навчання з урахуванням особливостей статі, фізичного розвитку та підготовленості.

Студент-практикант повинен до кожного уроку завчасно підготувати план-конспект уроку. Після перевірки він затверджується методистом або вчителем фізичної культури. Без затвердженого плану-конспекту практикант до проведення уроку не допускається.


5.3. Схема плану-конспекту уроку з фізичної культури

Завдання|задачі|: 1. Ознайомити........ ................

2. Учити|вчити|................................

3. Удосконалити|вдосконалювати| (закріпити, оцінити).............................

Інвентар, допоміжне устаткування|обладнання|, наочна|наглядна| допомога|посібник|, технічні засоби|кошти| навчання:...................................................

|вчення|

Зміст|вміст| навчального мате­ріалу, графічне| зображення | основних елементів вправи Приватні завдання|задачі| уроку. Призначення кожної частини|частки| уроку Дозування, прийоми регулювання навантаження Організаційно-методичні вказівки
Методи і методичні прийоми навчання і виховання Управління класом і прийоми активізації групи Способи виконання завдань|задавань|. Методи організації учнів при виконанні завдання Типові помилки і способи їх виправлення Оцінка діяльності тих, що займаються перевірка виконання індивідуальних завдань Забезпечення безпеки на уроках  
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 1. Стройові вправи.     2. Загально- розвивальні вправи|.     ОСНОВНА ЧАСТИНА 3. Спе-ціальні і підводячі вправи |.   ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 4. Ходьба, дихальні вправи для зняття напруги|напруження| Підве-дення під-сумків   1. Виховання відчуття|почуття| ритму, темпу. 2. Формування навичок|навичок| колективної дії. 3. Для формування правильної постави. 4. Для виховання дисципліни.     1. Вдосконалення фізичного розвитку і підготовка тих, що займаються до оволодіння конкретними руховими діями. 2. Для розвитку рухових якостей.     Для вирішення приватних завдань|задач| (конкретно): - для розвитку фізичних якостей; - для оволодіння елементом або вправою в цілому|загалом|: - для вдосконалення техніки; - для вивчення тактичних комбінацій: - для збагачення рухового досвіду|досліду|: - для самостійного використання| вправ.   Вправи на увагу розслаблення і відновлення.   Дозування: часом, кількістю повторень, в метрах, кілограмах Прийоми регулювання| навантаження: - кількістю повторень вправи; - тривалістю повторення вправи (об’ємом|обсягом|); - темпом виконання вправ (інтенсивністю);| - застосуванням|вживанням| обтяження і їх вага; - інтервалом відпочинку між вправами; - чергуванням методів і організації тих, хто займаються; - додаткові завдання|; - амплітудою виконання; - і. п. і кінцеве|скінченне| положення|становище|; - зміною умов виконання; - рівнем складності вправи|.   1. Методи використання слова: - розповідь|оповідання| - опис - пояснення - бесіда. розбір завдання|задавання|, вказівка, оцінка, команда, підрахунок. 2. Метод наочного|наглядного| сприйняття: - показ - демонстрація плакатів, кінограм, малюнків крейдою на дошці, кінофільмів, моделей, звукова і світова сигналізація. 3. Практичні методи: розучування вправи по частинах;|частках| розучування в цілому|загалом|; ігровий метод; змагальний метод. 4. Метод етичного виховання: роз’яснення, рада|порада|, теоретичні семінари, спортивні інформації, етичні бесіди, диспути, лекції, доповіді на моральні теми. Методи організації позитивного етичного досвіду|досліду|. Методи заохочення: оцінка. Методи| покарання|наказання|: зауваження, засудження, догана.   Управління: команда підрахунок розпорядження. Зоровий орієнтир. Звуковий сигнал. З|із| допомогою технічних засобів|коштів|: - мікрофон - музичний супровід. Прийоми активізації: - постановка завдань|задач|; - індивідуальний| підхід: - пояснення цілеспрямованості і доцільність| виконання завдання|задавання|; - термінова|строкова| інформація інформування; - ідеомоторне тренування; - навчання|вчення| без попереднього показу: - виконання ролі інструктора; - використання технічних засобів|коштів|; - взаємоаналіз|; - навчальні картки.   1. Роздільний 2. Одночасний 3. Потоковий 4. Почерговий 5. Поперемінний   Методи організації тих, хто займаються при виконанні завдань|задавань|: 1. Фронтальний 2. Груповий 3. Індивідуальний 4. Метод колового тренування     Прийоми виправлення помилок: 1. Повторне виконання завдань|задавань| в полегшених умовах. 2. Виконання підводячих| і підготовчих вправ. 3. Звіт про виконувані дії. 4. Повторний показ завдань|задавань|. 5. Допомога під час виконання вправи. 6. Полегшення умов виконання 7. Викорис-тання тренажерів. 8. Імітація виконання вправи.   1. Усне опитування|опитування|. 2. Оцінка техніки виконання вправ. 3. Складання контрольних нормативів 4. Заохочення. 5. Фіксація оцінки в журналі|часописі|. 6. Похвала. 7. «Преміювання».   1. Підготовка місць занять. 2. Підготовка: роздача і збір|збирання| інвентарю. 3. Інструктаж старших на відділеннях|відокремленнях|. 4. Забезпечення страховки. 5. Вибір напряму|направлення| виконання. 6. Вправи: метання|кидання| в одну сторону,|шикування| спиною до сонця (світлу), використання паралонових| матів. 7. Вибір місця вчителем.  

 



Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  4. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  5. Вказівки до виконання контрольної роботи
  6. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття
  7. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ
  8. ВКАЗІВКИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ КОЛОН
  9. Вказівки до конструювання плити
  10. Вказівки до конструювання фундаментів
  11. Вказівки до розв’язання.
  12. Вказівки до теми: «Внутрішні ціни та методи їх формування»




Переглядів: 1662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. ДОЗУВАННЯ ВПРАВ | Методика побудови фізіологічної кривої уроку фізичної культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.