Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

Мета: вправляти учнів у діленні двоцифрового числа на двоцифрове; закріплювати вміння розв'язувати задачі на три дії; вдосконалювати вміння розв'язувати рівняння; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Аналіз контрольної роботи
2. Перевірка домашнього завдання
Завдання 950
— Прочитайте вирази з одноцифровими відповідями. (49 : 7 = 7; 51:17 = 3; 72:24 = 3)
— Прочитайте вирази з двоцифровими відповідями. (55 : 5 = 11; 2 • 36 = 72; 4-24-24:2 = 84; 4- 9 = 36; 32 + 17•9 = 185)
Завдання 951
Для виготовлення 3 кг масла витратили 75 л молока. Скільки кілограмів масла можна одержати зі 100 л молока? (100 : (75 : 3) - 4 (кг))
2. Математичний диктант
• Яке число в 6 разів менше 420?
• Яке число на 6 менше 420?
• У скільки разів число 900 більше 100?
• На скільки число 900 більше 100?
• У скільки разів число 10 менше 400?
• На скільки число 10 менше 400?
• Яке число в 6 разів більше 13?
• Яке число на 6 більше 13?
• Яке число в 7 разів менше 77?
• Яке число на 7 менше 77?
• Яке число зменшили в 3 рази і отримали 70?
• Яке число зменшили на 3 і отримали 70?
Відповіді: 70; 414; 9; 800; 40; 390; 78; 19; 11; 70; 210; 73.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо прийоми ділення на двоцифрове число.
IV. ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
1. Складання рівностей (с 144-145, завдання 952)
Учні усно з виразів на множення та їх результатів складають рівності з ді ленням на двоцифрове число.
2. Робота за таблицею (с. 145, завдання 953)
— Складіть вирази за даними таблиці та обчисліть їх. Розв'язання
48: 16-12 = 36
90: 18+5 = 10
90: 18-3 = 15
3. Розв'язування рівнянь (с. 145, завдання 954)
— Як називаються числа при множенні?
— Як знайти невідомий множник?
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти ділене? дільник?
х•16 = 80 54:х = 3 х:15 = 3
х = 80: 16 х = 54:3 х=15•3
х = 5 х=18 х = 45
5•16 = 80 54:18 = 3 45: 15 = 3
80 = 80 3 = 3 3 = 3
Фізкультхвилинка
4. Колективна робота над задачею (с. 745, завдання 955)
— Прочитайте задачу.
— Скільки сорочок мас пошити кожна кравчиня?
— Скільки за день шиє перша кравчиня? друга?
— Знаючи загальну кількість сорочок і кількість сорочок за один день, що можна дізнатися? (Скільки знадобиться днів.)
— Якою дією будемо це знаходити? (Діленням)
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі? (Відніманням)
— Скільки дій у задачі? (Три)
— Розв'яжіть, складіть умову, напишіть пояснення до дій.

Розв'язання
1) 96 : 12 = 8 (дн.) — виконає роботу перша кравчиня;
2) 96 : 16 = 6 (дн.) — виконає роботу друга кравчиня; 3)8-6 = 2 (дн.)
Відповідь: друга кравчиня виконає роботу на 2 дні раніше.
5. Самостійна робота над задачею [с 145, завдання 956)
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв'язують.
6. Офтальмологічна пауза
7. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 957 (с. 145). Розв'язання
1) 18 • 3 = 54 (пав.) — за 3 квартали;
2) 6 • 2 = 12 (пав.) — у жовтні й листопаді; 3)54+12+18 = 84 (лав.)
Відповідь: будівельники виконали річне зобов'язання.
2) Запишіть число 100 п'ятьма трійками.
Відповідь: 33 • 3 + 3 : 3 = 100.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Якими способами можна розділити двоцифрове число на двоцифрове? Наведіть приклади.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 145, завдання 958; 959.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Аналіз контрольної роботи.
  4. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  8. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.