Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Для оцінювання успішності студентів використовується модульно-рейтингова система, яка передбачає розподіл балів за виконання ycix запланованих видів poбіт. Кожний змістовий модуль при умові його бездоганного виконання оцінюється відповідною кількістю балів. Ця сума складається з балів отриманих за виконання індивідуального домашнього завдання, відвідування, лекційного курсу, розв'язування практичних завдань, виконання самостійної роботи. Загальна рейтингова оцінка передбачає обов'язкове виконання контрольної модульної роботи i за результатами оцінювання знань студента на даному етапі можливе складання підсумкового екзамену.

Поточний контроль оцінювання знань студента включає наступні piвнi:

1. Робота студента на лекційних та практичних заняттях (відвідування та активність).

2. Виконання індивідуальних завдань.

3. Виконання самостійної роботи.

4. Модульні контролі.

5. Підсумковий контроль-екзамен.

Поточний контроль передбачає перевірку стану засвоєння визначеної системи елементів знань та вмінь студента з кожної теми (змістового модуля) дисципліни. Під час контролю враховуються результати поточного оцінювання та відвідування занять (наприклад, за відвідування заняття - 1 бал, за активність - від 1 до 4 балів).

Самостійна та індивідуальна роботи студента оцінюється за наступними критеріями:

1. Написання реферату за обраною темою, повне ii розкриття при самостійному опрацюванні достатньої кількості літератури (в першу чергу бібліотечного фонду) та успішний його захист.

2. Опрацювання питань, винесених на самостійне вивчення згідно
методичних вказівок.

3. Творче сприйняття й осмислення проблемних питань теоретичного курсу.
Оцінка за виконання самостійної роботи студента - від 1 до 4 балів.
Результати виконання індивідуального домашнього завдання оцінюються від 0 до 8 балів.

До модульних контролів студент допускається за умови отримання позитивних результатів за змістовими модулями (виконання ycix передбачених робочою програмою завдань).

Перевірка знань здійснюється у письмовій формі. Кожний студент отримує свій варіант завдання, в якому є теоретичні питання, тестові питання та задача.

Навчальна дисципліна передбачає чотири модулі.

Максимальна оцінка першогомодульного контролю - 10 балів.

Оцінка знань здійснюється окремо по кожній частині завдання.

1. Теоретичне питання - 5 балів.

2. П'ять тестових завдань - 1 бал за кожне завдання.

Максимальна кількість балів, яку студент може набрати протягом виконання другого модульного контролю складає:

по першому питанню 1*5 = 5 балів;

по другому завданню 1*5 = 5 балів;

по третьому завданню 1*5 = 5 балів.

Максимальна оцінка другого модульного контролю - 15 балів.

Максимальна оцінка третього модульного контролю - 10 балів.

Оцінка знань здійснюється окремо по кожній частині завдання.

1. Теоретичні завдання – 5 балів.

2. П’ять тестових завдань – 1 бал за кожне завдання.

Максимальна оцінка четвертого модульного контролю – 15 балів.

Оцінка знань здійснюється окремо по кожній частині завдання.

1. Теоретичні питання - 5 балів.

2. П'ять тестових завдань - 1 бал за кожне завдання.

3. Практичне завдання - 5 балів.

Максимальна кількість балів, яку студент може набрати протягом виконання модульного контролю складає:

по першому питанню 1*5 = 5 балів;

по другому завданню 1*5 = 5 балів;

по третьому завданню 1*5 = 5 балів.

Якщо студент порушує встановлений порядок, не з'явився для - виконання модульного контролю знань, йому виставляється нуль балів.

Якщо студент набрав за модульний контроль менше ніж 60% від максимальної можливості суми балів, то модульний контроль вважається незадовільним.

Якщо підсумкова оцінка з навчальної дисципліни за результатом рейтингового показника з усіх модулів не задовольняє студента, то він має право на її збільшення, складаючи підсумковий контроль (екзамен). Проте за результатом підсумкового контролю (екзамену) оцінка може бути збільшена або залишена без зміни.

Якщо за результатом рейтингового показника студент отримав підсумкову оцінку «FX», «F», то він не допускається до складання підсумковою контролю (екзамену) з дисципліни.

Підсумковий контроль (екзамен) здійснюється в усній формі. Кожний студент отримує свій варіант білету, в якому є теоретичні питання, тестові питання та завдання.

Максимальна оцінка екзамену - 15 балів.

Оцінка знань здійснюється окремо по кожній частині білету.

1. Теоретичні питання - 5 балів за кожне питання.

2. Практичне завдання - 5 балів.

Максимальна кількість балів, яку студент може набрати протягом підсумкового контролю складає:

по першому питанню 1*5 = 5 балів;

по другому питанню 1*5 = 5 балів;

по третьому завданню 1*5 = 5 балів.

Екзамен виставляється за результатами поточного оцінювання, модульних контролів та екзамену відповідно до шкали оцінок якості засвоєння навчального матеріалу (табл. 8.2.)

Таблиця 8.2.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  8. III. Актуалізація набутих знань
  9. III. Контроль знань
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Закріплення й узагальнення знань




Переглядів: 1258

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань з колоквіуму до модуля №3. | Шкала оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.