Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік питань з колоквіуму до модуля №3.

1. Які питання лежали в основі конфлікту між Карлом І і Парламентом?

2. Хто такі віги і торі? Як називають ці партії в сучасній Великобританії?

3. Дайте правову оцінку Habeas Corpus Act.

4. Охарактеризуйте державно – правові механізми Франції періоду консульства.

5. Які нормативні акти Наполеона І Ви можете назвати?

6. Які рішення були прийняті І Континентальним конгресом?

7. Охарактеризуйте три гілки влади (законодавчу, виконавчу і судову) та їх повноваження згідно Конституції США 1787 р.

8. Які причини та наслідки війни Півдня та Півночі 1861 – 1865 рр.?

9. Використовуючи тексти Конституційних законів Франції 1875 р., проаналізуйте реалізацію принципу розподілу влад.

10. Проаналізуйте основні віхи возз’єднавчого процесу у Німеччині та роль Прусії у цьому процесі.

11. Охарактеризуйте політичний устрій Німецької імперії за конституцією 1871 р.

12. Регулювання питань власності за Цивільним кодексом Наполеона.

13. Кримінальне право буржуазної Англії.

14. Дайте характеристику Кримінального кодексу Франції 1810 р.

15. Правове та ідеологічне обґрунтування російського самодержавства.

16. Назвіть джерела права Росії доби абсолютизму.

17. Дайте класифікацію злочинів за «Артикулом військовим з коротким тлумаченням». (1716 р.)

18. Кодифікація М.Сперанського. Формування галузей права.

19. Державна Дума в Росії: формування, склад, компетенція.

20. Що таке двовладдя в Росії?

 

Перелік питань з колоквіуму до модуля №4.

1. Які чинники зумовили швидке і легке взяття влади більшовиками?

2. Назвіть та проаналізуйте джерела права перших років радянської влади.

3. В чому полягає вплив радянської держави на світову практику державного і правового будівництва?

4. Назвіть основні положення Конституції Франції 1946 р.

5. Які обставини зумовили встановлення у Франції П’ятої республіки?

6. Назвіть основні положення Веймарської конституції (1919 р.).

7. Вкажіть на характерні риси англосаксонської правової системи.

8. Сучасні державно – правові проблеми британського суспільства.

9. Виборчі реформи 1918 р. та 1928 р. у Великобританії.

10. ХVIII – XXVI поправки до американської конституції.

11. Назвіть основні напрями «нового курсу» Рузвельта.

12. Опишіть каральний апарат фашистської Німеччини.

13. Японська держава після Другої світової війни.

14. Виникнення незалежної Польської держави.

15. Утворення Чехословаччини.

16. Виникнення Югославії.

17. Утворення СРСР. Зміни в органах влади та управління Росії (1922 – 1924 рр.)

18. Становлення ключових радянських «силових» органів – КДБ і МВС.

19. Конституція СРСР 1977 р. та її особливості.

20. Розробка і прийняття Конституції РФ 1993 р.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  5. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  6. Биття та модуляція коливань
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань з колоквіуму до модуля №2. | V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.