МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДОАНКЕТА 1.Ваш вік___________років (рік). (шкала метрична, номінальна, питання відкрите, функціональне) 2.Ваша стать: 1)чоловіча; 2)жіноча. (шкала номінальна, питання функціональне, альтернативне, закрите) 3.Вид і сфера Вашої професійної діяльності: __________________________ ________________________________________________________________ (шкала найменувань, номінальна, питання функціональне, відкрите) 4.Чи замислювалися Ви над глобальними проблемами сучасності?: 1)це питання мене не стосується; 2)замислююсь інколи; 3)це питання мене дуже хвилює. (порядкова шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне) 5.Чи обізнані Ви з науковою концепцією «сучасної людини»?: 1)прекрасно обізнаний; 2)добре обізнаний; 3)середньо обізнаний; 4)погано обізнаний; 5)зовсім необізнаний. (порядкова шкала, питання психологічне, закрите, альтернативне) 6.Чи існує пряма залежність між сучасним суспільством і діяльністю сучасної людини?: 1)безумовно, що так; 2)скоріше за все, що так; 3)важко сказати; 4)скоріше за все, що ні; 5)безумовно, що ні. (дзеркальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне) 7.Вкажіть, скільки, на Ваш погляд, молодих людей в м. Краснограді безпосередньо залежать від інформації, що надходить із ЗМІ? (у відсотках): 1)менше 10; 2)10-20; 3)21-30; 4)31-50; 5)51 і більше. (інтервальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне) 8.Як Ви оцінюєте на себе вплив інформаційного потоку?: 1)низький; 2)середній; 3)високий. (шкала самооцінки, порядкова шкала, питання змістовне, альтернативне, закрите) 9.Розмістіть за значенням від мінімальної до максимальної глобальні проблеми сучасності, які б Ви особисто могли вирішити: - раціональне використання мінеральних ресурсів; - забезпечення якості життя людини; - екологічна криза; - збереження миру на Землі; - пропорційний розвиток господарства світу. (шкала рангова, питання закрите, змістовне) 10.Виберіть головний, на вашу думку, фактор, що визначає вашу поведінку: 1)вплив інформації; 2)спілкування з рідними; 3)вид професійної діяльності; 4)інше (вкажіть)___________________________________________________ (питання напівзакрите, змістовне, меню) 11.Які характерні позитивні риси притаманні “інформаційному суспільству”? 1)захищене і відкрите; 2)холодне та відчужене; 3)жорстке і байдуже; 4)гуманне і соціальне; 5)ваш варіант_____________________________________________________ (шкала попарних порівнянь, питання напівзакрите, змістовне) 12.Чи може сучасна людина існувати без процесу подання інформації?: 1)може за будь- 2)звичайно не яких обставин 1____2____3____4____5____6____7 може (шкала семантичної диференціації, питання змістовне, закрите, альтернативне) 13.За яких обставин Ви б могли вважати себе сучасною людиною?: 1)носите модний одяг; 2)користуєтеся комп’ютером; 3)маєте власний автомобіль; 4)маєте уявлення про події у світі; 5)розумієтесь на політичній ситуації в Україні; 6)ні за яких обставин. (питання-меню, закрите, змістовне) 14.Чи доводилося Вам відчувати себе «несучасним»?: 1)так; 2)ні. (питання змістовне, закрите, дихотомічне, основне, питання-фільтр) 15.Які наслідки мало для Вас відчуття «несучасності»?: 1)намагаєтеся більше читати; 2)розширили коло особистих стосунків; 3)придбали модний одяг; 4)змінили весь стиль свого життя; 5)зробили ремонт в помешканні, якому живете; 6)інше (вкажіть)___________________________________________________ (питання контрольне до 14, питання-меню, змістовне, напівзакрите) 16.Якби Вам довелося жити 100 років тому, чи вважали б Ви себе «сучасною людиною»?: 1)безумовно; 2)скоріше за все, що так; 3)важко сказати; 4)скоріше за все, що ні; 5)ніколи не вважав би. (питання контрольне до 14, змістовне, закрите, альтернативне, психологічне, шкала дзеркальна) 17.Оцініть свою власну міру як «сучасної людини»: 1)висока; 2)середня; 3)низька. (шкала оцінок і порядкова, питання змістовне, закрите, альтернативне, контрольне до 14 питання) 18.Людина народжується сучасною чи стає такою під впливом соціально-економічних та політичних чинників?: 1)сучасною людина 2)тільки певні чинники народжується обумовлюють формування сучасної людини 1____2____3____4____5____6____7 (питання змістовне, закрите, альтернативне, шкала семантичної диференціації) 19.Зазначти, як на Ваш погляд, можливо подолати проблему економічної відсталості нашої країни:
(питання-меню, таблиця, змістовне, закрите, шкала оцінок) 20.Розмістіть соціальні інститути в Україні від 1-го до 6-го по впливу на формування у Вас почуття сучасної людини: - Уряд; - політичні партії; - заклади освіти; - засоби масової інформації; - заклади культури; - правоохоронні органи. (шкала найменувань, рангова шкала, питання змістовне, закрите) 21.Чи є, на Вашу думку, організація надійного потоку інформації найбільш надійним шляхом формування сучасної людини?: 1)однозначно так; 2)скоріше за все, що так; 3)не визначився; 4)скоріше за все, що ні; 5)однозначно ні. (питання альтернативне, закрите, змістовне, шкала дзеркальна) 22.Як Ви оцінюєте загальний рівень своєї інформованості про події, що відбуваються в сучасному світі?: 1)нічого не знаю про основні події у світі; 2)нічого не знаю про події у світі взагалі; 3)знаю тільки про ті події, які мене стосуються безпосередньо; 4)знаю тільки про основні події у світі; 5)знаю про всі події, що відбуваються зараз у світі. (порядкова шкала і шкала оцінок, питання закрите, альтернативне, змістовне) 23.З яким із нижче наведених тверджень Ви швидше погодились би?: 1)вищим рівнем потреб сучасної людини є основні побутові потреби; 2)вищим рівнем потреб сучасної людини є соціальні потреби; 3)вищим рівнем потреб сучасної людини є потреби у знаннях; 4)важко відповісти. (питання змістовне, закрите, альтернативне) 24.Для вирішення яких із названих проблем сучасності Ви маєте власну «програму дій»: 1)обмеження арсеналу ядерної зброї; 2)скорочення загальних військових потреб; 3)подолання міжнародних конфліктів; 4)розв’язання внутрішньодержавних конфліктів; 5)забезпечення пропорційного розвитку світового господарства; 6)інтеграція України у світове господарство; 7)раціональний розвиток енергетики; 8)використання ресурсів Світового океану; 9)розширення світового інформаційного простору; 10)якої ще?_______________________________________________________ (питання змістовне, напівзакрите, питання-меню) 25.Чи є серед Ваших знайомих особи, які вважають себе обізнаними з усіма важливими подіями сучасності?: 1)практично всі мої знайомі; 2)багато з моїх знайомих; 3)дехто з моїх знайомих; 4)знайомі через третіх осіб; 5)не маю таких знайомих; 6)важко відповісти; 7)відмова від відповіді. (питання-меню, закрите, змістовне) 26.Чи намагалися Ви коли-небудь зібрати максимум інформації про:
(питання-таблиця, питання-меню, альтернативне) 27.Яких факторів більше у Вашому бажанні бути «сучасною людиною»?: 1)матеріального розрахунку; 2)високої культурності; 3)врятувати світ; 4)інше (вкажіть)___________________________________________________ (питання напівзакрите, змістовне, альтернативне) 28.Чи погоджуєтесь Ви з наступними твердженнями:
(шкала оцінок, питання-таблиця, закрите, альтернативне, змістовне) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|