Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО

АНКЕТА

1.Ваш вік___________років (рік).

(шкала метрична, номінальна, питання відкрите, функціональне)

2.Ваша стать:

1)чоловіча;

2)жіноча.

(шкала номінальна, питання функціональне, альтернативне, закрите)

3.Вид і сфера Вашої професійної діяльності: __________________________

________________________________________________________________

(шкала найменувань, номінальна, питання функціональне, відкрите)

4.Чи замислювалися Ви над глобальними проблемами сучасності?:

1)це питання мене не стосується;

2)замислююсь інколи;

3)це питання мене дуже хвилює.

(порядкова шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

5.Чи обізнані Ви з науковою концепцією «сучасної людини»?:

1)прекрасно обізнаний;

2)добре обізнаний;

3)середньо обізнаний;

4)погано обізнаний;

5)зовсім необізнаний.

(порядкова шкала, питання психологічне, закрите, альтернативне)

6.Чи існує пряма залежність між сучасним суспільством і діяльністю сучасної людини?:

1)безумовно, що так;

2)скоріше за все, що так;

3)важко сказати;

4)скоріше за все, що ні;

5)безумовно, що ні.

(дзеркальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

7.Вкажіть, скільки, на Ваш погляд, молодих людей в м. Краснограді безпосередньо залежать від інформації, що надходить із ЗМІ? (у відсотках):

1)менше 10;

2)10-20;

3)21-30;

4)31-50;

5)51 і більше.

(інтервальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

8.Як Ви оцінюєте на себе вплив інформаційного потоку?:

1)низький;

2)середній;

3)високий.

(шкала самооцінки, порядкова шкала, питання змістовне, альтернативне, закрите)

9.Розмістіть за значенням від мінімальної до максимальної глобальні проблеми сучасності, які б Ви особисто могли вирішити:

- раціональне використання мінеральних ресурсів;

- забезпечення якості життя людини;

- екологічна криза;

- збереження миру на Землі;

- пропорційний розвиток господарства світу.

(шкала рангова, питання закрите, змістовне)

10.Виберіть головний, на вашу думку, фактор, що визначає вашу поведінку:

1)вплив інформації;

2)спілкування з рідними;

3)вид професійної діяльності;

4)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання напівзакрите, змістовне, меню)

11.Які характерні позитивні риси притаманні “інформаційному суспільству”?

1)захищене і відкрите;

2)холодне та відчужене;

3)жорстке і байдуже;

4)гуманне і соціальне;

5)ваш варіант_____________________________________________________

(шкала попарних порівнянь, питання напівзакрите, змістовне)

12.Чи може сучасна людина існувати без процесу подання інформації?:

1)може за будь- 2)звичайно не

яких обставин 1____2____3____4____5____6____7 може

(шкала семантичної диференціації, питання змістовне, закрите, альтернативне)

13.За яких обставин Ви б могли вважати себе сучасною людиною?:

1)носите модний одяг;

2)користуєтеся комп’ютером;

3)маєте власний автомобіль;

4)маєте уявлення про події у світі;

5)розумієтесь на політичній ситуації в Україні;

6)ні за яких обставин.

(питання-меню, закрите, змістовне)

14.Чи доводилося Вам відчувати себе «несучасним»?:

1)так;

2)ні.

(питання змістовне, закрите, дихотомічне, основне, питання-фільтр)

15.Які наслідки мало для Вас відчуття «несучасності»?:

1)намагаєтеся більше читати;

2)розширили коло особистих стосунків;

3)придбали модний одяг;

4)змінили весь стиль свого життя;

5)зробили ремонт в помешканні, якому живете;

6)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання контрольне до 14, питання-меню, змістовне, напівзакрите)

16.Якби Вам довелося жити 100 років тому, чи вважали б Ви себе «сучасною людиною»?:

1)безумовно;

2)скоріше за все, що так;

3)важко сказати;

4)скоріше за все, що ні;

5)ніколи не вважав би.

(питання контрольне до 14, змістовне, закрите, альтернативне, психологічне, шкала дзеркальна)

17.Оцініть свою власну міру як «сучасної людини»:

1)висока;

2)середня;

3)низька.

(шкала оцінок і порядкова, питання змістовне, закрите, альтернативне, контрольне до 14 питання)

18.Людина народжується сучасною чи стає такою під впливом соціально-економічних та політичних чинників?:

1)сучасною людина 2)тільки певні чинники

народжується обумовлюють формування

сучасної людини

1____2____3____4____5____6____7

(питання змістовне, закрите, альтернативне, шкала семантичної диференціації)

19.Зазначти, як на Ваш погляд, можливо подолати проблему економічної відсталості нашої країни:

Фактори впливу на зниження економічної відсталості України Рівень впливу
Впливає Майже не впливає Не впливає
1.Вибір шляху соціально-економічних перетворень      
2.Реалізація досягнень науково-технічного прогресу      
3.Інтеграція у світове господарство      

(питання-меню, таблиця, змістовне, закрите, шкала оцінок)

20.Розмістіть соціальні інститути в Україні від 1-го до 6-го по впливу на формування у Вас почуття сучасної людини:

- Уряд;

- політичні партії;

- заклади освіти;

- засоби масової інформації;

- заклади культури;

- правоохоронні органи.

(шкала найменувань, рангова шкала, питання змістовне, закрите)

21.Чи є, на Вашу думку, організація надійного потоку інформації найбільш надійним шляхом формування сучасної людини?:

1)однозначно так;

2)скоріше за все, що так;

3)не визначився;

4)скоріше за все, що ні;

5)однозначно ні.

(питання альтернативне, закрите, змістовне, шкала дзеркальна)

22.Як Ви оцінюєте загальний рівень своєї інформованості про події, що відбуваються в сучасному світі?:

1)нічого не знаю про основні події у світі;

2)нічого не знаю про події у світі взагалі;

3)знаю тільки про ті події, які мене стосуються безпосередньо;

4)знаю тільки про основні події у світі;

5)знаю про всі події, що відбуваються зараз у світі.

(порядкова шкала і шкала оцінок, питання закрите, альтернативне, змістовне)

23.З яким із нижче наведених тверджень Ви швидше погодились би?:

1)вищим рівнем потреб сучасної людини є основні побутові потреби;

2)вищим рівнем потреб сучасної людини є соціальні потреби;

3)вищим рівнем потреб сучасної людини є потреби у знаннях;

4)важко відповісти.

(питання змістовне, закрите, альтернативне)

24.Для вирішення яких із названих проблем сучасності Ви маєте власну «програму дій»:

1)обмеження арсеналу ядерної зброї;

2)скорочення загальних військових потреб;

3)подолання міжнародних конфліктів;

4)розв’язання внутрішньодержавних конфліктів;

5)забезпечення пропорційного розвитку світового господарства;

6)інтеграція України у світове господарство;

7)раціональний розвиток енергетики;

8)використання ресурсів Світового океану;

9)розширення світового інформаційного простору;

10)якої ще?_______________________________________________________

(питання змістовне, напівзакрите, питання-меню)

25.Чи є серед Ваших знайомих особи, які вважають себе обізнаними з усіма важливими подіями сучасності?:

1)практично всі мої знайомі;

2)багато з моїх знайомих;

3)дехто з моїх знайомих;

4)знайомі через третіх осіб;

5)не маю таких знайомих;

6)важко відповісти;

7)відмова від відповіді.

(питання-меню, закрите, змістовне)

26.Чи намагалися Ви коли-небудь зібрати максимум інформації про:

Варіанти відповіді Глобальна проблема сучасності
Загальний світовий військовий потенціал Світові запаси ядерної зброї Реальний стан світової економіки Розміри забруднення морів та океанів
1 – здійснював один раз
2 – здійснював неодноразово
3 – не здійснював взагалі
4 – відмова від відповіді

(питання-таблиця, питання-меню, альтернативне)

27.Яких факторів більше у Вашому бажанні бути «сучасною людиною»?:

1)матеріального розрахунку;

2)високої культурності;

3)врятувати світ;

4)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання напівзакрите, змістовне, альтернативне)

28.Чи погоджуєтесь Ви з наступними твердженнями:

Твердження Оцінка твердження
Абсолютно погоджуюсь Частково погоджуюсь Абсолютно не погоджуюсь Не визначився
1.Світ знаходиться на межі загибелі, і щоб його врятувати, людина повинна відчувати себе сучасною        
2.Я не хочу бути сучасним Робінзоном Крузо
3.Людина ніколи не буде сучасною, бо не встигає за науково-технічним прогресом        
4.Зміна місця і ролі України серед країн світу обумовила зміну поняття сучасної людини у свідомості українців                
5.Тільки людина, яка відчуває себе сучасною може розв’язати глобальні проблеми сучасності        

(шкала оцінок, питання-таблиця, закрите, альтернативне, змістовне)


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  3. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  4. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.
  5. Види запитань.
  6. Види планів з питань персоналу
  7. Віднімання переліків
  8. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  9. Державна служба України з питань захисту персональних даних
  10. Джерела інформації з питань розвитку персоналу
  11. Для роз’яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.




Переглядів: 1390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ЗАЛІКУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.