Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО

АНКЕТА

1.Ваш вік___________років (рік).

(шкала метрична, номінальна, питання відкрите, функціональне)

2.Ваша стать:

1)чоловіча;

2)жіноча.

(шкала номінальна, питання функціональне, альтернативне, закрите)

3.Вид і сфера Вашої професійної діяльності: __________________________

________________________________________________________________

(шкала найменувань, номінальна, питання функціональне, відкрите)

4.Чи замислювалися Ви над глобальними проблемами сучасності?:

1)це питання мене не стосується;

2)замислююсь інколи;

3)це питання мене дуже хвилює.

(порядкова шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

5.Чи обізнані Ви з науковою концепцією «сучасної людини»?:

1)прекрасно обізнаний;

2)добре обізнаний;

3)середньо обізнаний;

4)погано обізнаний;

5)зовсім необізнаний.

(порядкова шкала, питання психологічне, закрите, альтернативне)

6.Чи існує пряма залежність між сучасним суспільством і діяльністю сучасної людини?:

1)безумовно, що так;

2)скоріше за все, що так;

3)важко сказати;

4)скоріше за все, що ні;

5)безумовно, що ні.

(дзеркальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

7.Вкажіть, скільки, на Ваш погляд, молодих людей в м. Краснограді безпосередньо залежать від інформації, що надходить із ЗМІ? (у відсотках):

1)менше 10;

2)10-20;

3)21-30;

4)31-50;

5)51 і більше.

(інтервальна шкала, питання змістовне, закрите, альтернативне)

8.Як Ви оцінюєте на себе вплив інформаційного потоку?:

1)низький;

2)середній;

3)високий.

(шкала самооцінки, порядкова шкала, питання змістовне, альтернативне, закрите)

9.Розмістіть за значенням від мінімальної до максимальної глобальні проблеми сучасності, які б Ви особисто могли вирішити:

- раціональне використання мінеральних ресурсів;

- забезпечення якості життя людини;

- екологічна криза;

- збереження миру на Землі;

- пропорційний розвиток господарства світу.

(шкала рангова, питання закрите, змістовне)

10.Виберіть головний, на вашу думку, фактор, що визначає вашу поведінку:

1)вплив інформації;

2)спілкування з рідними;

3)вид професійної діяльності;

4)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання напівзакрите, змістовне, меню)

11.Які характерні позитивні риси притаманні “інформаційному суспільству”?

1)захищене і відкрите;

2)холодне та відчужене;

3)жорстке і байдуже;

4)гуманне і соціальне;

5)ваш варіант_____________________________________________________

(шкала попарних порівнянь, питання напівзакрите, змістовне)

12.Чи може сучасна людина існувати без процесу подання інформації?:

1)може за будь- 2)звичайно не

яких обставин 1____2____3____4____5____6____7 може

(шкала семантичної диференціації, питання змістовне, закрите, альтернативне)

13.За яких обставин Ви б могли вважати себе сучасною людиною?:

1)носите модний одяг;

2)користуєтеся комп’ютером;

3)маєте власний автомобіль;

4)маєте уявлення про події у світі;

5)розумієтесь на політичній ситуації в Україні;

6)ні за яких обставин.

(питання-меню, закрите, змістовне)

14.Чи доводилося Вам відчувати себе «несучасним»?:

1)так;

2)ні.

(питання змістовне, закрите, дихотомічне, основне, питання-фільтр)

15.Які наслідки мало для Вас відчуття «несучасності»?:

1)намагаєтеся більше читати;

2)розширили коло особистих стосунків;

3)придбали модний одяг;

4)змінили весь стиль свого життя;

5)зробили ремонт в помешканні, якому живете;

6)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання контрольне до 14, питання-меню, змістовне, напівзакрите)

16.Якби Вам довелося жити 100 років тому, чи вважали б Ви себе «сучасною людиною»?:

1)безумовно;

2)скоріше за все, що так;

3)важко сказати;

4)скоріше за все, що ні;

5)ніколи не вважав би.

(питання контрольне до 14, змістовне, закрите, альтернативне, психологічне, шкала дзеркальна)

17.Оцініть свою власну міру як «сучасної людини»:

1)висока;

2)середня;

3)низька.

(шкала оцінок і порядкова, питання змістовне, закрите, альтернативне, контрольне до 14 питання)

18.Людина народжується сучасною чи стає такою під впливом соціально-економічних та політичних чинників?:

1)сучасною людина 2)тільки певні чинники

народжується обумовлюють формування

сучасної людини

1____2____3____4____5____6____7

(питання змістовне, закрите, альтернативне, шкала семантичної диференціації)

19.Зазначти, як на Ваш погляд, можливо подолати проблему економічної відсталості нашої країни:

Фактори впливу на зниження економічної відсталості України Рівень впливу
Впливає Майже не впливає Не впливає
1.Вибір шляху соціально-економічних перетворень      
2.Реалізація досягнень науково-технічного прогресу      
3.Інтеграція у світове господарство      

(питання-меню, таблиця, змістовне, закрите, шкала оцінок)

20.Розмістіть соціальні інститути в Україні від 1-го до 6-го по впливу на формування у Вас почуття сучасної людини:

- Уряд;

- політичні партії;

- заклади освіти;

- засоби масової інформації;

- заклади культури;

- правоохоронні органи.

(шкала найменувань, рангова шкала, питання змістовне, закрите)

21.Чи є, на Вашу думку, організація надійного потоку інформації найбільш надійним шляхом формування сучасної людини?:

1)однозначно так;

2)скоріше за все, що так;

3)не визначився;

4)скоріше за все, що ні;

5)однозначно ні.

(питання альтернативне, закрите, змістовне, шкала дзеркальна)

22.Як Ви оцінюєте загальний рівень своєї інформованості про події, що відбуваються в сучасному світі?:

1)нічого не знаю про основні події у світі;

2)нічого не знаю про події у світі взагалі;

3)знаю тільки про ті події, які мене стосуються безпосередньо;

4)знаю тільки про основні події у світі;

5)знаю про всі події, що відбуваються зараз у світі.

(порядкова шкала і шкала оцінок, питання закрите, альтернативне, змістовне)

23.З яким із нижче наведених тверджень Ви швидше погодились би?:

1)вищим рівнем потреб сучасної людини є основні побутові потреби;

2)вищим рівнем потреб сучасної людини є соціальні потреби;

3)вищим рівнем потреб сучасної людини є потреби у знаннях;

4)важко відповісти.

(питання змістовне, закрите, альтернативне)

24.Для вирішення яких із названих проблем сучасності Ви маєте власну «програму дій»:

1)обмеження арсеналу ядерної зброї;

2)скорочення загальних військових потреб;

3)подолання міжнародних конфліктів;

4)розв’язання внутрішньодержавних конфліктів;

5)забезпечення пропорційного розвитку світового господарства;

6)інтеграція України у світове господарство;

7)раціональний розвиток енергетики;

8)використання ресурсів Світового океану;

9)розширення світового інформаційного простору;

10)якої ще?_______________________________________________________

(питання змістовне, напівзакрите, питання-меню)

25.Чи є серед Ваших знайомих особи, які вважають себе обізнаними з усіма важливими подіями сучасності?:

1)практично всі мої знайомі;

2)багато з моїх знайомих;

3)дехто з моїх знайомих;

4)знайомі через третіх осіб;

5)не маю таких знайомих;

6)важко відповісти;

7)відмова від відповіді.

(питання-меню, закрите, змістовне)

26.Чи намагалися Ви коли-небудь зібрати максимум інформації про:

Варіанти відповіді Глобальна проблема сучасності
Загальний світовий військовий потенціал Світові запаси ядерної зброї Реальний стан світової економіки Розміри забруднення морів та океанів
1 – здійснював один раз
2 – здійснював неодноразово
3 – не здійснював взагалі
4 – відмова від відповіді

(питання-таблиця, питання-меню, альтернативне)

27.Яких факторів більше у Вашому бажанні бути «сучасною людиною»?:

1)матеріального розрахунку;

2)високої культурності;

3)врятувати світ;

4)інше (вкажіть)___________________________________________________

(питання напівзакрите, змістовне, альтернативне)

28.Чи погоджуєтесь Ви з наступними твердженнями:

Твердження Оцінка твердження
Абсолютно погоджуюсь Частково погоджуюсь Абсолютно не погоджуюсь Не визначився
1.Світ знаходиться на межі загибелі, і щоб його врятувати, людина повинна відчувати себе сучасною        
2.Я не хочу бути сучасним Робінзоном Крузо
3.Людина ніколи не буде сучасною, бо не встигає за науково-технічним прогресом        
4.Зміна місця і ролі України серед країн світу обумовила зміну поняття сучасної людини у свідомості українців                
5.Тільки людина, яка відчуває себе сучасною може розв’язати глобальні проблеми сучасності        

(шкала оцінок, питання-таблиця, закрите, альтернативне, змістовне)


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  3. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  4. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.
  5. Види запитань.
  6. Види планів з питань персоналу
  7. Віднімання переліків
  8. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  9. Державна служба України з питань захисту персональних даних
  10. Джерела інформації з питань розвитку персоналу
  11. Для роз’яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.




Переглядів: 1285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОГРАМА | ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ЗАЛІКУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.