Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ЗАЛІКУ.

1) Поняття, сутність, предмет та об’єкт вивчення соціології як науки.

2) Головні функції соціології та їх характеристика.

3) Структура соціологічної системи знань.

4) Поняття, сутність та характерні риси соціологічних законів.

5) Види та структурні рівні соціологічних законів.

6) Соціологічні категорії: поняття, особливості. Центральна категорія соціології.

7) Методологічні категорії соціології, що розкривають сутність соціальних зв’язків.

8) Методологічні категорії соціології, що розкривають зміст соціальних спільнот.

9) Методологічні категорії соціології, що розкривають сутність соціальних процесів.

10) Методологічні категорії соціології, що розкривають сутність соціального розвитку.

11) Методологічні категорії соціології, що розкривають характер використання соціологічних знань у практиці суспільного життя.

12) Процедурні соціологічні категорії.

13) Місце соціології в системі соціальних та гуманітарних наук.

14) Розкрити внесок О. Конта у розвиток світової соціології.

15) Розкрити внесок Г. Спенсера у розвиток світової соціології.

16) Розкрити внесок К. Маркса у розвиток світової соціології.

17) Розкрити внесок Е. Дюркгейма у розвиток світової соціології.

18) Розкрити внесок М. Вебера у розвиток світової соціології.

19) Розкрити внесок Г. Спенсера у розвиток світової соціології.

20) Розкрити внесок Т. Парсонса у розвиток світової соціології.

21) Розкрити внесок Р. Мертона у розвиток світової соціології.

22) Розкрити внесок Дж. Хоманса у розвиток світової соціології.

23) Розкрити внесок Е. Фромма у розвиток світової соціології.

24) Розкрити внесок Дж.-Г. Міда у розвиток світової соціології.

25) Розвиток української соціологічної думки у ХVIII-XIX століттях.

26) Розвиток української соціологічної думки у XX столітті.

27) Розвиток української соціологічної думки на сучасному етапі.

28) Соціологічні дослідження: поняття, сутність, типологія.

29) Програма соціологічного дослідження: поняття та структура.

30) План соціологічного дослідження: поняття та різновиди.

31) Аналіз соціологічних даних: поняття та складові.

32) Надійність соціологічної інформації.

33) Поняття, сутність, соціологічна структура особистості.

34) Процес становлення особистості.

35) Соціалізація особистості: сутність, етапи, стадії, моделі.

36) Шляхи взаємодії особистості і суспільства.

37) Суспільство як предмет соціологічного аналізу.

38) Соціальний статус – головний елемент соціальної структури суспільства.

39) Соціальна роль – головний елемент соціальної структури суспільства.

40) Соціальна стратифікація сучасного суспільства.

41) Соціальна мобільність сучасного суспільства.

42) Соціальні зв’язки, взаємодії, відносини та інститути.

43) Поняття, сутність, характеристики та функції культури.

44) Основні елементи культури та їхні характеристики.

45) Типологізація культурної картини світу.

46) Основні закономірності культурного життя суспільства.

47) Економічна соціологія: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

48) Соціологія праці та зайнятості: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

49) Соціологія управління: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

50) Соціологія конфлікту: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

51) Соціологія політики: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

52) Соціологія права: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

53) Соціологія громадської думки: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

54) Соціологія масових комунікацій: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

55) Гендерна соціологія: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

56) Соціологія молоді: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

57) Соціологія сім’ї: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

58) Соціологія освіти: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

59) Соціологія медицини: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

60) Соціологія релігії: поняття, предмет, об’єкт, основні проблеми.

 


Читайте також:

  1. Зумовленість і значення диференційованого фізичного виховання
  2. Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різним рівнем фізичного розвитку
  3. Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різним типом тілобудови
  4. Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різними властивостями нервової системи
  5. Підходи до диференційованого фізичного виховання та критерії диференціації
  6. Стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу.
  7. Тема: 8.Технології колективного та диференційованого навчання .
  8. Технологія диференційованого навчання.




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО | Тема 6. Адміністративна відповідальність в галузі автомобільного та міського транспорту та шляхового господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.