Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різними властивостями нервової системи

За типологічними особливостями нервової системи школярів можна визначати особливості їх діяльності і працездатність на заняттях та особливості методики і організації вивчення нових рухових дій.

Школярі з сильною нервовою системою, як при показі, так і при пояснені засвоюють вправу швидше, ніж школярі зі слабкою НС. У меланхоліків нова вправа викликає напружений стан, особливо в період початкового вивчення.

Під час навчання рухів серед методів навчання для “сильних” перевагу слід надавати поясненню, а для “слабких” – показу. Особливо ефективний такий підхід, коли “сильні” виконують вправу на точність, а “слабкі” – на силу.

Під час навчання рухових дій необхідно враховувати природні особливості поведінки школярів із різними типами темпераменту (холерик, сангвінік, флегматик, меланхолік). Ці особливості поведінки наведені у табл..5. Вказаним типам темпераменту властиві різні показники працездатності під час виконання окремих фізичних вправ.

Таблиця 5

 

Холерик Сангвінік Флегматик Меланхолік
Підвищена збудливість і емоційна реактивність. Спостерігається циклічність дій, сильний, нервовий підйом, потім спад Врівноважений, впевнений в собі, діяльність проходить без скачків, рівномірно; спади спостерігаються рідко Знижена реактивність, діяльність проходить з рівномірною втратою сил і методичного напруження, висока витривалість Надмірно чутливий, сором’язливий, гальмівні процеси переважають над збудливими
висока працездатність під час виконання швидких, динамічних вправ, вправ з частою зміною завдань або умов діяльності; якість виконання вправ тривалий час не знижується працездатність підвищується під час виконання швидких, динамічних вправ і знижується під час виконання повільних або статичних вправ краща працездатність під час виконання повільних і статичних вправ, якість виконання вправ тривалий час не знижується Низька працездатність; слабка витривалість, одна вправа виконується не більше 3-5 раз; якість виконання вправ швидко знижується
проявляють рішучість при виконанні складних рухів з ризиком; швидко засвоюють складнокоординовані рухи швидко засвоюють рухові завдання і добре орієнтуються в складних умовах під час виконання рухів при виконанні рухів повільні, особливо в момент негативних переживань; не вміють швидко долати раптові труднощі; можуть відмовитися виконувати нові вправи, що не передбачені завданням перед виконанням складної вправи проявляють нерішучість, а то й страх, чарез що для їх навчання вимагається багато часу

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  9. POS-системи
  10. VI. Філогенез нервової системи
  11. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  12. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різним типом тілобудови | Наростання кризових явищ в культурі глобалізованого світу. Проблема збереження української національної ідентичності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.