МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Особливості диференційованого фізичного виховання учнів з різними властивостями нервової системиЗа типологічними особливостями нервової системи школярів можна визначати особливості їх діяльності і працездатність на заняттях та особливості методики і організації вивчення нових рухових дій. Школярі з сильною нервовою системою, як при показі, так і при пояснені засвоюють вправу швидше, ніж школярі зі слабкою НС. У меланхоліків нова вправа викликає напружений стан, особливо в період початкового вивчення. Під час навчання рухів серед методів навчання для “сильних” перевагу слід надавати поясненню, а для “слабких” – показу. Особливо ефективний такий підхід, коли “сильні” виконують вправу на точність, а “слабкі” – на силу. Під час навчання рухових дій необхідно враховувати природні особливості поведінки школярів із різними типами темпераменту (холерик, сангвінік, флегматик, меланхолік). Ці особливості поведінки наведені у табл..5. Вказаним типам темпераменту властиві різні показники працездатності під час виконання окремих фізичних вправ. Таблиця 5
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|