Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань з колоквіуму до модуля №2.

1. Назвіть характерні риси феодалізму, його відмінності від рабовласництва.

2. Як реформа Карла Мартела вплинула на реформування ранньофеодального суспільства?

3. Дайте характеристику ранньофеодального суспільства (ІХ-ХІ ст.).

4. Назвіть пережитки родового ладу, що супроводжуються у «Салічній правді».

5. Що таке ордалії? Чим, на Вашу думку, пояснюється їх поява і поширення?

6. Які питання врегульовував Нантський едикт? (1598 р.).

7. Розкрийте суть реформ Філіпа ІІ Августа.

8. Якими були відносини між подружжям, між батьками та дітьми у французькому шлюбно-сімейному праві?

9. Як склалася ранньофеодальна держава в Англії? Хто такі лети і ерлі?

10. За яких обставин з'явився перший парламент в Англії?

11. Які зміни у соціальній структурі феодальних держав Європи відбулися із становленням абсолютизму?

12. Охарактеризуйте зміни в праві і судочинстві Англії в період абсолютизму.

13. Золота булла 1356 р. – політико – правова оцінка.

14. Чому Пруське Королівство називають «поліцейською державою»?

15. Норманська теорія виникнення державності та права у східних слов’ян.

16. Процесуальні норми Руської Правди.

17. Назвіть та охарактеризуйте органи влади та управління Арабської держави.

18. Державний лад Московської держави (ХІV – XVІІ вв.).

19. Суспільний лад Московської держави (ХІV – XVІІІ вв.).

20. Дайте класифікацію злочинів за «Соборним уложенням» 1649 р.


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  4. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  5. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  6. Биття та модуляція коливань
  7. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Колоквіум. Методичні вказівки. | Перелік питань з колоквіуму до модуля №3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.