Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Колоквіум. Методичні вказівки.

Колоквіум є друге індивідуальне завдання, після реферату, являє собою форму поточного контролю знань студентів. Студент готує та здає згідно графіку навчальної програми. Протягом навчального року передбачено проведення чотирьох колоквіумів (за кожний семестр 2-а колоквіума).

Контрольні запитання колоквіуму носять загальний характер, а запитання, які ставляться викладачем, потребують точної конкретної відповіді.

Під час відповіді не допускається роздуми, диспути. Студент відповідає на те чи інше запитання без додаткової підготовки, коротко і зрозуміло. Якщо студент дає повну відповідь на запитання – він отримує відмінну оцінку. Якщо не знає, викладач може задати йому ще два питання. Студент, який не відповідає на три запитання, отримує оцінку «незадовільно».

Перелік питань з колоквіуму до модуля №1.

1. Для чого вивчається студентами курс історії держави та права зарубіжних країн?

2. Поняття «держава» та «право»?

3. Опишіть державний апарат Стародавнього Єгипту і його основні ланки.

4. Право і судовий процес в Древньому Єгипті.

5. Держава в законах Хаммурапі. Правовий статус населення.

6. Власність в законах Хаммурапі. Раби і рабство.

7. Кримінальне право та судовий процес в Вавилоне.

8. Державний апарат (за законами Ману) Стародавньої Індії.

9. Шлюбне і сімейне законодавство Стародавньої Індії.

10. Карна частина законів Ману. Суд і процес.

11. В інтересах яких соціальних груп здійснювалися реформи Клісфена?

12. Які реформи у царстві Цінь були проведені Шан Яном?

13. Дайте оцінку майнового права давніх Афін.

14. Охарактеризуйте сильні і слабкі сторони афінської демократії. Чи придатний її досвід для наступних історичних епох?

15. Охарактеризуйте правове становище спартіатів, періеків та ілютів.

16. Хто такі сенатори і вершники? Яка роль цих груп в класовій структурі римського суспільства?

17. Що таке право народів?

18. Чим пояснюється класична завершеність цивільного римського права?

19. Хто виступав суб’єктами римського права.

20. Визначить повноваження органів влади Риму у додержавний та республіканський періоди.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  3. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  4. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  5. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  6. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  7. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  8. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  9. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  10. Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми
  11. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  12. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю




Переглядів: 1082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика рефератів за модулем 3. | Перелік питань з колоквіуму до модуля №2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.