Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Робота над темою уроку

1. Підготовча робота

— Розв’яжіть задачу (коротка умова — на дошці).

У 6 пакетах — 42 кг борошна. Скільки пакетів потрібно взяти, щоб розсипати 28 кг борошна?

6 пак. — 42 кг

? — 28 кг

Розв’язання

1) 42 : 6 = 7 (кг) — в 1 пакеті

2) 28 : 7 = 4 (п.)

2. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 545)

— Прочитайте задачу.

— З чого був приготований сплав? (Із олова і свинцю.)

— Скільки важить сплав?

— Скільки в ньому олова? (30 г)

— Чи можемо ми дізнатися, скільки свинцю? (Так)

— На яке питання шукатимемо відповідь далі? (На скільки більше у сплаві свинцю, ніж олова?)

Задача розв’язується фронтально. На дошці і в зошитах — запис короткої умови задачі.

Розв’язання

1) 130 – 30 = 100 (г) — свинцю

2) 100 – 30 = 70 (г)

Відповідь: на 70 г в сплаві більше свинцю, ніж олова.

 

3. Розв’язування прикладів з коментуванням (с. 85, завдання 546)

 

4. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 547)

Аналіз задачі за питаннями вчителя. Один учень працює біля дошки.

Розв’язання

1) 760 – 320 = 440 (кг) — витратили капусти за перший місяць

2) 440 + 20 = 460 (кг) — витратили капусти наступного місяця

3) 440 + 460 = 900 (кг)

Відповідь: 900 кілограмів капусти витратять за два місяці.

— Складіть обернену задачу, щоб знайти число 20 кг.

 

5. Пояснення нового матеріалу (с. 86, завдання 548)

— Прочитайте задачу.

— Про що можна дізнатися, якщо знаємо, що за 7 годин у цеху виготовляють 28 крісел? (Скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину.)

— Знаючи, скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину першого дня, чи можемо ми дізнатися, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня? (Так, оскільки знаємо, що другого дня стали виготовляти на 1 крісло

більше.)

— Дізнавшись, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня, чи можемо ми відповісти на питання задачі? (Так)

— Якою дією дізнаємося, за скільки годин цех виготовив 20 крісел другого дня? (Діленням)

Складання короткої умови задачі.

Крісел за 1 год Кількість годин Усього крісел

I д. — ? 7 28

II д. — ?, на 1 кр. > ? 20

Розв’язання

1) 28 : 7 = 4 (кр.) — за 1 годину першого дня

2) 4 + 1 = 5 (кр.) — за 1 годину другого дня

3) 20 : 5 = 4 (год.)

Відповідь: за 4 години у цеху виготовили 20 крісел другого дня.

 

Фізкультхвилинка

 

V. Розвиток математичних знань

1. Повторення вивченого про компоненти множення і ділення

— Що дістанемо, коли добуток поділимо на другий множник?

— Що дістанемо, коли частку помножимо на дільник?

— Що дістанемо, коли ділене поділимо на частку?

2. Усне виконання завдання 549 (с. 86)

 

3. Завдання з логічним навантаженням (с. 86, завдання 550)

 

VI. Підсумок уроку

— Як знайти невідомий множник?

— Як знайти невідоме ділене? дільник?

— Знайдіть і запишіть замість а такі числа, щоб рівності були правильними.

4 • а = 20

а • 8 = 16

45 : а = 9

а : 7 = 8

 

VII. Домашнє завдання

С. 86, завдання 551; 552.

 

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Самостійна робота студентів.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Розвиток математичних знань | МАТЕМАТИКА 22.01

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.