МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Робота над темою уроку1. Підготовча робота — Розв’яжіть задачу (коротка умова — на дошці). У 6 пакетах — 42 кг борошна. Скільки пакетів потрібно взяти, щоб розсипати 28 кг борошна? 6 пак. — 42 кг ? — 28 кг Розв’язання 1) 42 : 6 = 7 (кг) — в 1 пакеті 2) 28 : 7 = 4 (п.) 2. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 545) — Прочитайте задачу. — З чого був приготований сплав? (Із олова і свинцю.) — Скільки важить сплав? — Скільки в ньому олова? (30 г) — Чи можемо ми дізнатися, скільки свинцю? (Так) — На яке питання шукатимемо відповідь далі? (На скільки більше у сплаві свинцю, ніж олова?) Задача розв’язується фронтально. На дошці і в зошитах — запис короткої умови задачі. Розв’язання 1) 130 – 30 = 100 (г) — свинцю 2) 100 – 30 = 70 (г) Відповідь: на 70 г в сплаві більше свинцю, ніж олова.
3. Розв’язування прикладів з коментуванням (с. 85, завдання 546)
4. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 547) Аналіз задачі за питаннями вчителя. Один учень працює біля дошки. Розв’язання 1) 760 – 320 = 440 (кг) — витратили капусти за перший місяць 2) 440 + 20 = 460 (кг) — витратили капусти наступного місяця 3) 440 + 460 = 900 (кг) Відповідь: 900 кілограмів капусти витратять за два місяці. — Складіть обернену задачу, щоб знайти число 20 кг.
5. Пояснення нового матеріалу (с. 86, завдання 548) — Прочитайте задачу. — Про що можна дізнатися, якщо знаємо, що за 7 годин у цеху виготовляють 28 крісел? (Скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину.) — Знаючи, скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину першого дня, чи можемо ми дізнатися, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня? (Так, оскільки знаємо, що другого дня стали виготовляти на 1 крісло більше.) — Дізнавшись, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня, чи можемо ми відповісти на питання задачі? (Так) — Якою дією дізнаємося, за скільки годин цех виготовив 20 крісел другого дня? (Діленням) Складання короткої умови задачі. Крісел за 1 год Кількість годин Усього крісел I д. — ? 7 28 II д. — ?, на 1 кр. > ? 20 Розв’язання 1) 28 : 7 = 4 (кр.) — за 1 годину першого дня 2) 4 + 1 = 5 (кр.) — за 1 годину другого дня 3) 20 : 5 = 4 (год.) Відповідь: за 4 години у цеху виготовили 20 крісел другого дня.
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань 1. Повторення вивченого про компоненти множення і ділення — Що дістанемо, коли добуток поділимо на другий множник? — Що дістанемо, коли частку помножимо на дільник? — Що дістанемо, коли ділене поділимо на частку? 2. Усне виконання завдання 549 (с. 86)
3. Завдання з логічним навантаженням (с. 86, завдання 550)
VI. Підсумок уроку — Як знайти невідомий множник? — Як знайти невідоме ділене? дільник? — Знайдіть і запишіть замість а такі числа, щоб рівності були правильними. 4 • а = 20 а • 8 = 16 45 : а = 9 а : 7 = 8
VII. Домашнє завдання С. 86, завдання 551; 552.
Читайте також:
|
||||||||
|