Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Робота над темою уроку

1. Підготовча робота

— Розв’яжіть задачу (коротка умова — на дошці).

У 6 пакетах — 42 кг борошна. Скільки пакетів потрібно взяти, щоб розсипати 28 кг борошна?

6 пак. — 42 кг

? — 28 кг

Розв’язання

1) 42 : 6 = 7 (кг) — в 1 пакеті

2) 28 : 7 = 4 (п.)

2. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 545)

— Прочитайте задачу.

— З чого був приготований сплав? (Із олова і свинцю.)

— Скільки важить сплав?

— Скільки в ньому олова? (30 г)

— Чи можемо ми дізнатися, скільки свинцю? (Так)

— На яке питання шукатимемо відповідь далі? (На скільки більше у сплаві свинцю, ніж олова?)

Задача розв’язується фронтально. На дошці і в зошитах — запис короткої умови задачі.

Розв’язання

1) 130 – 30 = 100 (г) — свинцю

2) 100 – 30 = 70 (г)

Відповідь: на 70 г в сплаві більше свинцю, ніж олова.

 

3. Розв’язування прикладів з коментуванням (с. 85, завдання 546)

 

4. Розв’язування задачі (с. 85, завдання 547)

Аналіз задачі за питаннями вчителя. Один учень працює біля дошки.

Розв’язання

1) 760 – 320 = 440 (кг) — витратили капусти за перший місяць

2) 440 + 20 = 460 (кг) — витратили капусти наступного місяця

3) 440 + 460 = 900 (кг)

Відповідь: 900 кілограмів капусти витратять за два місяці.

— Складіть обернену задачу, щоб знайти число 20 кг.

 

5. Пояснення нового матеріалу (с. 86, завдання 548)

— Прочитайте задачу.

— Про що можна дізнатися, якщо знаємо, що за 7 годин у цеху виготовляють 28 крісел? (Скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину.)

— Знаючи, скільки крісел виготовляють у цеху за 1 годину першого дня, чи можемо ми дізнатися, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня? (Так, оскільки знаємо, що другого дня стали виготовляти на 1 крісло

більше.)

— Дізнавшись, скільки крісел виготовили у цеху за 1 годину другого дня, чи можемо ми відповісти на питання задачі? (Так)

— Якою дією дізнаємося, за скільки годин цех виготовив 20 крісел другого дня? (Діленням)

Складання короткої умови задачі.

Крісел за 1 год Кількість годин Усього крісел

I д. — ? 7 28

II д. — ?, на 1 кр. > ? 20

Розв’язання

1) 28 : 7 = 4 (кр.) — за 1 годину першого дня

2) 4 + 1 = 5 (кр.) — за 1 годину другого дня

3) 20 : 5 = 4 (год.)

Відповідь: за 4 години у цеху виготовили 20 крісел другого дня.

 

Фізкультхвилинка

 

V. Розвиток математичних знань

1. Повторення вивченого про компоненти множення і ділення

— Що дістанемо, коли добуток поділимо на другий множник?

— Що дістанемо, коли частку помножимо на дільник?

— Що дістанемо, коли ділене поділимо на частку?

2. Усне виконання завдання 549 (с. 86)

 

3. Завдання з логічним навантаженням (с. 86, завдання 550)

 

VI. Підсумок уроку

— Як знайти невідомий множник?

— Як знайти невідоме ділене? дільник?

— Знайдіть і запишіть замість а такі числа, щоб рівності були правильними.

4 • а = 20

а • 8 = 16

45 : а = 9

а : 7 = 8

 

VII. Домашнє завдання

С. 86, завдання 551; 552.

 

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Самостійна робота студентів.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 994

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Розвиток математичних знань | МАТЕМАТИКА 22.01

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.