Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Розвиток математичних знань

1. Самостійна робота (с. 85, завдання 539)

— Прочитайте задачу. Розв’язання запишіть виразом та обчисліть його.

Перевірка виконаних робіт. (1000 – (400 + 400) = 200 (м))

2. Вправа «продовж твердження»

В 1 кг ... г

В 1 м ... дм

В 1 м ... см

В 1 т ... кг

В 1 дм ... см

В 1 см ... мм

В 1 грн ... к.

В 1 ц ... кг

3. Перетворення іменованих чисел (с. 85, завдання 538)

4. Робота над задачею (с. 85, завдання 540)

— Прочитайте завдання.

— Скільки літрів повітря вдихає людина під час ходьби за хвилину? (9 л)

— Чи знаємо ми, скільки літрів повітря вдихає людина за 1 хвилину під час бігу? (Ні, але можемо дізнатися, адже знаємо, що у 5 разів більше.)

— Що запитується в задачі?

Під час аналізу задачі учитель на дошці складає короткий запис умови у вигляді таблиці.

л за 1 хв Кількість хвилин Усього (л 9 л – Б. ?, у 5 разів >

2 хв?

— Що дізнаємося в першій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 1 хвилину)

— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 2 хвилини)

— Скільки дій в задачі? (Дві)

— Розв’яжіть задачу виразом.

Розв’язання учні записують у зошитах, самостійно з подальшою перевіркою.

5. Завдання з логічним навантаженням (с. 85, завдання 541)

VI. Підсумок уроку

— Які способи обчислень ви використаєте під час розв’язування прикладів:

540 + 60; 800 – 20?

 

VII. Домашнє завдання

С. 85, завдання 542; 543.

 

МАТЕМАТИКА 21.01

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці

Мета: узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; ознайомити учнів з другим видом розширених задач на зведення до одиниці; повторити зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій множення і ділення; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; ознайомимося з другим видом розширених задач на зведення до одиниці; повторимо зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій множення і ділення.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Підсумок уроку | IV. Робота над темою уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.