МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Розвиток математичних знань1. Самостійна робота (с. 85, завдання 539) — Прочитайте задачу. Розв’язання запишіть виразом та обчисліть його. Перевірка виконаних робіт. (1000 – (400 + 400) = 200 (м)) 2. Вправа «продовж твердження» В 1 кг ... г В 1 м ... дм В 1 м ... см В 1 т ... кг В 1 дм ... см В 1 см ... мм В 1 грн ... к. В 1 ц ... кг 3. Перетворення іменованих чисел (с. 85, завдання 538) 4. Робота над задачею (с. 85, завдання 540) — Прочитайте завдання. — Скільки літрів повітря вдихає людина під час ходьби за хвилину? (9 л) — Чи знаємо ми, скільки літрів повітря вдихає людина за 1 хвилину під час бігу? (Ні, але можемо дізнатися, адже знаємо, що у 5 разів більше.) — Що запитується в задачі? Під час аналізу задачі учитель на дошці складає короткий запис умови у вигляді таблиці. л за 1 хв Кількість хвилин Усього (л 9 л – Б. ?, у 5 разів > 2 хв? — Що дізнаємося в першій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 1 хвилину) — Що дізнаємося в другій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 2 хвилини) — Скільки дій в задачі? (Дві) — Розв’яжіть задачу виразом. Розв’язання учні записують у зошитах, самостійно з подальшою перевіркою. 5. Завдання з логічним навантаженням (с. 85, завдання 541) VI. Підсумок уроку — Які способи обчислень ви використаєте під час розв’язування прикладів: 540 + 60; 800 – 20?
VII. Домашнє завдання С. 85, завдання 542; 543.
МАТЕМАТИКА 21.01 Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці Мета: узагальнити і систематизувати вміння учнів розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; ознайомити учнів з другим видом розширених задач на зведення до одиниці; повторити зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій множення і ділення; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.
Хід уроку І.Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; ознайомимося з другим видом розширених задач на зведення до одиниці; повторимо зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій множення і ділення.
Читайте також:
|
||||||||
|