МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Підсумок уроку— Які випадки віднімання круглих трицифрових чисел ми сьогодні розглянули? — Поясніть різні способи обчислення прикладу 480 – 120.
VII. Домашнє завдання С. 84, завдання 533; 534.
МАТЕМАТИКА 20.01 Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами.
Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання круглих чисел виду 230 + 70; 200 – 60; формувати вміння виконувати дії з іменованими числами; розвивати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.
Хід уроку І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка домашнього завдання
2. Фронтальне опитування — Прокоментуйте обчислення різниці 860 – 240 різними способами. — Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом. ?
3. Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 1) Обчисліть приклади. 642 + 315 324 + 483 280 + 513 545 + 125 2) Розв’яжіть задачу. Петрик полив город за 3 години і використав 12 відер води. Скільки відер води використає хлопчик за 6 годин роботи, якщо носитиме за 1 годину на 2 відра більше? Картка 2 1) Обчисліть приклади. 759 – 347 408 – 123 984 – 541 750 – 544 2) Розв’яжіть задачу. За 4 години майстриня пришила 36 ґудзиків. Скільки ґудзиків пришиє майстриня за 2 години, якщо пришиватиме за 1 годину на 4 ґудзики менше?
III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над розв’язуванням прикладів з круглими десятками, пригадаємо, як розв’язувати приклади з іменованими числами, а також будемо розв’язувати задачі.
IV. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота — Розв’яжіть і порівняйте пари прикладів. 7 + 5 13 – 6 47 – 25 53 + 7 20 – 4 70 + 50 130 – 60 470 – 250 530 + 70 200 – 40 2. Пояснення нового матеріалу за малюнками (с. 840, завдання 536) 230 + 70 = 300 200 30 (Число 230 розкладаємо на розрядні доданки. До десятків додаємо десятки: 30 + 70 = 100. А потім до сотень додаємо сотні: 200 + 100 = 300.) 200 – 60 = 140 100 100 (Число 200 розкладаємо на 100 і 100. Від однієї сотні віднімаємо 60, дістаємо 40. Отриманий результат додаємо до другої сотні: 100 + 40 = 140.)
3. Первинне закріплення (с. 85, завдання 537) — Обчисліть приклади з коментуванням.
Фізкультхвилинка
Читайте також:
|
||||||||
|