Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Підсумок уроку

— Які випадки віднімання круглих трицифрових чисел ми сьогодні розглянули?

— Поясніть різні способи обчислення прикладу 480 – 120.

 

VII. Домашнє завдання

С. 84, завдання 533; 534.

 

 

МАТЕМАТИКА 20.01

Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами.

 

Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання круглих чисел виду 230 + 70; 200 – 60; формувати вміння виконувати дії з іменованими числами; розвивати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

 

2. Фронтальне опитування

— Прокоментуйте обчислення різниці 860 – 240 різними способами.

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

?

 

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

1) Обчисліть приклади.

642 + 315

324 + 483

280 + 513

545 + 125

2) Розв’яжіть задачу.

Петрик полив город за 3 години і використав 12 відер води. Скільки відер води використає хлопчик за 6 годин роботи, якщо носитиме за 1 годину на 2 відра більше?

Картка 2

1) Обчисліть приклади.

759 – 347

408 – 123

984 – 541

750 – 544

2) Розв’яжіть задачу.

За 4 години майстриня пришила 36 ґудзиків. Скільки ґудзиків пришиє майстриня за 2 години, якщо пришиватиме за 1 годину на 4 ґудзики менше?

 

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над розв’язуванням прикладів з круглими десятками, пригадаємо, як розв’язувати приклади з іменованими числами, а також будемо розв’язувати задачі.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота

— Розв’яжіть і порівняйте пари прикладів.

7 + 5 13 – 6

47 – 25 53 + 7

20 – 4 70 + 50

130 – 60 470 – 250

530 + 70 200 – 40

2. Пояснення нового матеріалу за малюнками (с. 840, завдання 536)

230 + 70 = 300

200 30

(Число 230 розкладаємо на розрядні доданки. До десятків додаємо десятки: 30 + 70 = 100. А потім до сотень додаємо сотні: 200 + 100 = 300.)

200 – 60 = 140

100 100

(Число 200 розкладаємо на 100 і 100. Від однієї сотні віднімаємо 60, дістаємо 40. Отриманий результат додаємо до другої сотні: 100 + 40 = 140.)

 

3. Первинне закріплення (с. 85, завдання 537)

— Обчисліть приклади з коментуванням.

 

Фізкультхвилинка

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. підсумки уроку
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Розвиток математичних знань | V. Розвиток математичних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.169 сек.