Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Підсумок уроку

— Які випадки віднімання круглих трицифрових чисел ми сьогодні розглянули?

— Поясніть різні способи обчислення прикладу 480 – 120.

 

VII. Домашнє завдання

С. 84, завдання 533; 534.

 

 

МАТЕМАТИКА 20.01

Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами.

 

Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання круглих чисел виду 230 + 70; 200 – 60; формувати вміння виконувати дії з іменованими числами; розвивати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

 

2. Фронтальне опитування

— Прокоментуйте обчислення різниці 860 – 240 різними способами.

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

?

 

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

1) Обчисліть приклади.

642 + 315

324 + 483

280 + 513

545 + 125

2) Розв’яжіть задачу.

Петрик полив город за 3 години і використав 12 відер води. Скільки відер води використає хлопчик за 6 годин роботи, якщо носитиме за 1 годину на 2 відра більше?

Картка 2

1) Обчисліть приклади.

759 – 347

408 – 123

984 – 541

750 – 544

2) Розв’яжіть задачу.

За 4 години майстриня пришила 36 ґудзиків. Скільки ґудзиків пришиє майстриня за 2 години, якщо пришиватиме за 1 годину на 4 ґудзики менше?

 

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над розв’язуванням прикладів з круглими десятками, пригадаємо, як розв’язувати приклади з іменованими числами, а також будемо розв’язувати задачі.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота

— Розв’яжіть і порівняйте пари прикладів.

7 + 5 13 – 6

47 – 25 53 + 7

20 – 4 70 + 50

130 – 60 470 – 250

530 + 70 200 – 40

2. Пояснення нового матеріалу за малюнками (с. 840, завдання 536)

230 + 70 = 300

200 30

(Число 230 розкладаємо на розрядні доданки. До десятків додаємо десятки: 30 + 70 = 100. А потім до сотень додаємо сотні: 200 + 100 = 300.)

200 – 60 = 140

100 100

(Число 200 розкладаємо на 100 і 100. Від однієї сотні віднімаємо 60, дістаємо 40. Отриманий результат додаємо до другої сотні: 100 + 40 = 140.)

 

3. Первинне закріплення (с. 85, завдання 537)

— Обчисліть приклади з коментуванням.

 

Фізкультхвилинка

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. підсумки уроку
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Розвиток математичних знань | V. Розвиток математичних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.