Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАТЕМАТИКА 22.01

Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380 + 590. Розширена задача на зведення до одиниці

Мета: ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці; розвивати мислення, увагу; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

 

2. Гра «шифрувальник» (с. 87, завдання 554)

— Розшифруйте слово, розставивши букви в порядку зростання значень виразів.

— Що ви знаєте про цю гру?

 

3. Усні обчислення «ланцюжком» (с. 86, завдання 553)

 

4. Робота за картками індивідуального контролю

 

Картка 1

1. Обчисліть.

450 + 35

640 + 230

2. Розв’яжіть задачу.

У касі було 980 грн. У перший день з каси видали 510 грн, у другий — на 120 грн менше, ніж у перший. Скільки гривень залишилось у касі?

 

Картка 2

1. Обчисліть.

357 – 246

497 – 394

2. Розв’яжіть задачу.

Туристи мали пройти 370 км. Першого дня вони пройшли 70 км, а другого — на 30 км менше, ніж першого. Скільки кілометрів залишилося пройти

туристам?

 

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися складати трицифрові числа з переходом через розряд; продовжимо роботу над розв’язуванням розширеної задачі на зведення до одиниці.

 


Читайте також:

  1. Домашнее задание: чтение - в папке (читать словосочетания); математика - в папке (состав числа 6).
  2. МАТЕМАТИКА
  3. Математика
  4. МАТЕМАТИКА 01.04
  5. МАТЕМАТИКА 03.02
  6. МАТЕМАТИКА 04.02
  7. МАТЕМАТИКА 05.02
  8. МАТЕМАТИКА 06.04
  9. МАТЕМАТИКА 10.02
  10. МАТЕМАТИКА 10.03
  11. МАТЕМАТИКА 12.02
  12. МАТЕМАТИКА 12.03




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Робота над темою уроку | IV. Вивчення нового матеріалу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.