Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАТЕМАТИКА 05.02

Письмове відніманя трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників.

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати прості задачі на віднімання; узагальнити вміння розв'язувати рівняння, знаходити периметр трикутника; розвивати мислення; виховувати уважність.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
2. Гра «Шифрувальник» (с. 98,завдання 630)
— Розставте відповіді так, щоб утворилася назва річки. (Десна)
3. Складання виразу до задачі та його обчислення (с 98, завдання 631) Розв'язання
95-(37+ 29)=29 (л.)
4. Розв'язування рівняння (с 98, завдання 632)
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово віднімати трицифрові числа та використовувати цей спосіб під час розв'язування задач.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення вчителем письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через десяток (с 98, завдання 633)
— Розгляньте запис у підручнику.
— З яких розрядних одиниць почали виконувати письмове віднімання? Висновок. При відніманні трицифрових чисел одиниці віднімають від одиниць, десятки від десятків, сотні — від сотень.
2. Первинне закріплення нового матеріалу (с. 98, завдання 634)
— Обчисліть різниці, записуючи числа стовпчиком. (Приклади записуються на дошці з коментуванням.)
Міркуйте так:
— Зменшуване 947. Від'ємник — 321. Записуємо від'ємник під зменшуваним так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки — під десятками, сотні — під сотнями. Віднімання розпочинається з одиниць. Під 7 — 1 = = 6. Цифру 6 записуємо під одиницями.
Л дес. — 2 дес.= 2 дес. Цифру 2 пишемо під десятками. 9 сотень— 3 сотні = 6 сотень. Цифру 6 пишемо під сотнями. Отримуємо різницю 626.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Розв'язування простих задач на віднімання (фронтально) (с. 98-99, завдання 635)
Розв'язання учні записують стовпчиком.
1) 457- 124 = 333(кг)
2) 675-324 = 351
3) 248 -125 = 123 (клена)
4) 110-98 = 12 (кл)
2. Творча робота над задачею
— Складіть задачі інших видів на віднімання.
3. Робота з геометричним матеріалом (с 99, завдання 636)
— Назвіть вид кожного трикутника.
— Виміряйте сторони і знайдіть периметр прямокутного трикутника. Р = 2 см + 3 см 5 мм + 2 см 5 мм = 8 см
4. Завдання з логічним навантаженням
1)С. 99, завдання 637.
2) Від найбільшого двоцифрового числа відніміть найменше число третього
десятка.
Відповідь: 99 - 30 - 69.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що нового дізналися?
— Які завдання вам найбільше сподобалися? Чому?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 99, завдання 638; 639.

 

МАТЕМАТИКА 09.02


Читайте також:

  1. Домашнее задание: чтение - в папке (читать словосочетания); математика - в папке (состав числа 6).
  2. МАТЕМАТИКА
  3. Математика
  4. МАТЕМАТИКА 01.04
  5. МАТЕМАТИКА 03.02
  6. МАТЕМАТИКА 04.02
  7. МАТЕМАТИКА 06.04
  8. МАТЕМАТИКА 10.02
  9. МАТЕМАТИКА 10.03
  10. МАТЕМАТИКА 12.02
  11. МАТЕМАТИКА 12.03




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Письмове відніманя двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані. | Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.