№
| Зміст уроку
| С.
| Дата
|
1.
| Складання і розв'язування задач. Розв'язування задач на дві дії. Кругові приклади.
| 70
| 19.01
|
2.
| Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та остачі
|
| 20.01
|
3.
| Розв'язування прикладів і задач на застосування табличного додавання та віднімання. Порівняння виразів.
|
| 21.01
|
4.
| Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків.
|
| 23.01
|
5.
| Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
| 26.01
|
6.
| Літр. Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв'язування задач
|
| 27.01
|
7.
| Розв'язування задач на вимірювання об'єму рідини в літрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
| 28.01
|
8.
| Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв'язування задач.
|
| 30.01
|
9.
| Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв'язування задач про масу предметів. Вік людини.
|
| 02.02
|
10.
| Додавання і віднімання по одному і частинами. Задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
|
| 03.02
|
| Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.
|
| 04.02
|
| Переставна властивість додавання. Розв'язування задач. Порівняння виразів.
|
| 06.02
|
Числа 11—20. Величини
| |
13.
| Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10.
|
| 09.02
|
14.
| Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
|
| 10.02
|
15.
| Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння чисел до 20. Розв'язування задач про вік людини.
|
| 11.02
|
16.
| Лічба в межах 20. Розв'язування задач. Побудова відрізка більшого від даного.
|
| 13.02
|
17.
| Дециметр. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.
|
| 14.02
|
18.
| Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками. Розв'язування задач.
|
| 16.02
|
19.
| Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.
|
| 17.02
|
20.
| Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.
|
| 18.02
|
21.
| Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
| 20.02
|
22.
| Розв'язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія.
|
| 23.02
|
23.
| Письмова нумерація чисел 11—20. Запис чисел у нумераційній таблиці.
|
| 24.02
|
24.
| Додавання і віднімання виду 10 + 4, 14-4, 14-10.
|
| 25.02
|
25.
| Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром.
|
| 27.02
|
26.
| Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 —1.
|
| 02.02
|
27.
| Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
| 03.03
|
28.
| Розв'язування прикладів на додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
| 04.03
|
29.
| Розв'язування прикладів та задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на час.
|
| 06.03
|
30.
| Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв'язування задач.
|
| 10.03
|
31.
| Порівняння довжин відрізків. Розв’язування і задач. Додавання і віднімання чисел.
|
| 11.03
|
32.
| Лічба в межах 20. Розв'язування прикладів і задач.
|
| 13.03
|
33.
| Таблиця додавання і віднімання чисел в межах 10. Доповнення числа до 10. Розв'язування прикладів на основі нумерації в межах 20.
|
| 16.03
|
34.
| Додавання числа частинами. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
| 17.03
|
35.
| Віднімання числа частинами. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння.
|
| 18.03
|
36.
| Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці при зміні одного з компонентів.
|
| 20.03
|
Нумерація чисел від 21 до 100
| |
| Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
| № 1— 8
| 30.03
|
| Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Розв'язування задач.
| №
9-16
| 31.03
|
| Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100.
| №
17-25
| 01.04
|
| Лічба 10. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачами.
| №
26-33
| 03.04
|
| Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр.
| №
34-41
| 06.04
|
| Письмова нумерація чисел першої сотні. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів.
| №
42-48
| 07.04
|
| Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі.
| №
49-57
| 08.04
|
| Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел.
| №
58-65
| 10.04.
|
| Читання і запис, порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє, наступне доданого числа. Додавання і віднімання одиниці.
| №
66-70
| 14.04
|
| Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язаних з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами.
| №
71-79
| 15.04
|
| Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел.
| №
80-87
| 17.04
|
| Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого.
| №
88-97
| 20.04
|
| Доба. Розв'язування задач, пов'язаних з часом і вартістю
| № 98-105
| 21.04
|
| Зв'язок між компонентами дій віднімання. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка.
| № 106-113
| 202.4
|
| Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години.
| № 114-121
| 24.04
|
| Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків. Розв'язування задач на знаходження суми та невідомого доданка.
| № 122-128
| 27.04
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через
розряд
|
| Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Креслення многокутників на папері в клітинку
| № 129-137
| 28.04
|
| Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Креслення многокутників на папері в клітинку
| № 138-144
| 29.04
|
| Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54 + 30, 54 + 3.
| № 145-154
| 05.05
|
| Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20 + 47,
2 + 47. Розв'язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів.
| №
155-162
| 06.05
|
| Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
| № 163-171
| 08.05
|
| Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння
| № 172—179
| 12.05
|
| Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (загальний випадок). Обернені задачі.
| № 180-194
| 13.05
|
| Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду: 79-40, 79-4. Задачі на купівлю товару.
| № 195—202
| 15.05
|
| Складання задач за схемою.
| № 203-213
| 18.05
|
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переходом через розряд в межах 20
| |
| Додавання числа частинами. Табличне додавання числа 2, 3. Розв'язування задач.
| № 214—220
| 19.05
|
| Віднімання числа частинами. Розв'язування задач на знаходження остачі та на різницеве порівняння. Складання задач за виразом.
| № 221—227
| 20.05
|
| Додавання і віднімання з переходом через 10. Розв'язування задач. Творча робота над задачами.
| № 228—242
| 22.05
|
| Циліндр. Куб. Куля. Додавання чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Знаходження остачі.
| № 243-250
| 25.05
|
| Додавання з переходом через 10 за шкалою лінійки. Складання і розв'язування задач.
| № 251-269
| 26.05
|
| Додавання і віднімання з переходом через 10.
Геометричні фігури. Визначення часу за годинником.
| № 270-283
| 27.05
|
| Підсумковий урок.
Узагальнення вивченого.
|
| 29.05
|
| | | | | |