Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»

На шляху Восьминіжкичас від часу трапляються різні перешкоди. Здебільшого це корали, адже вона мешкає на кораловому рифі. Проте Восьминіжкавміє перевіряти, чи вільний ЇЇ шлях.

Якщо Восьминіжкарухається вгору, і на її шляху є перешкода, вона може дізнатися про це та обійти перешкоду, наприклад, з правого боку. Для цього в алгоритм для Восьминіжкитреба включити такі команди:

якщо Вгорі вільно

Вгору інакше

Вправо

Вгору

Вгору

Вліво все

Виконуючи команду «якщо Вгорі вільно», Восьминіжкаперевіряє умову Вгорі вільно. Якщо умова викопується, вона виконає команду Вгору, а команди, які стоять між словами інакшета все,пропустить. Як­що ж умова Вгорі вільно не виконується (тобто вгорі є перешкода), Восьминіжкавиконає команди, які стоять між словами інакшета все,і обійде перешкоду. Крім умови Вгорі вільно, Восьминіжкатакож уміє перевіряти умови:

Знизу вільно

Зліва вільно

Справа вільно
Зафарбовано

Завдання.Відомо, що біля Восьминіжки є одна перешкода, розта­шована справа або зліва від неї. Склади алгоритм, виконавши який, Вось­миніжкавідсунеться від перешкоди на одну клітинку вліво або вправо

Релаксація.

– Покліпайте швидко очима, закрийте їх, повільно порахуйте до 5. Повторіть 4–5 разів.

VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст25)

VІІ. Підсумок уроку.

– Що найбільше сподобалося і запам’яталося на уроці?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник: ст. 24-25

Робочий зошит: Урок 11(№2,4)

 

Урок 12

Тема. Алгоритми з розгалуженнями. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. 1.Сформувати вміння працювати з блок-схемами розгалуження та складати алгоритми з розгалуженням.

2. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву.

3.Виховувати інформаційну культуру молодших школярів.

Хід уроку

І.Організаційний момент та повторення правил техніки безпеки.

Повторення правил поводження з комп’ютером.

Гра «Так чи ні».

- Чи можна включати комп’ютер без дозволу вчителя?

- Чи можна торкатися до тильної сторони клавіатури?

- Чи дозволяється пальцем торкатися монітора?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація знань.

- Що таке розгалуження?

- Як записують розгалуження у блок-схемах?

- Наведіть приклад алгоритму з розгалуженням.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення нового матеріалу.

Робота з підручником. (ст. 26-27)

Практична робота

Виконання завдань №2,3 робочого зошита


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 1646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІ. Робота з програмою «Восьминіжка». | Фізкультхвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.