МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»На шляху Восьминіжкичас від часу трапляються різні перешкоди. Здебільшого це корали, адже вона мешкає на кораловому рифі. Проте Восьминіжкавміє перевіряти, чи вільний ЇЇ шлях. Якщо Восьминіжкарухається вгору, і на її шляху є перешкода, вона може дізнатися про це та обійти перешкоду, наприклад, з правого боку. Для цього в алгоритм для Восьминіжкитреба включити такі команди: якщо Вгорі вільно Вгору інакше Вправо Вгору Вгору Вліво все Виконуючи команду «якщо Вгорі вільно», Восьминіжкаперевіряє умову Вгорі вільно. Якщо умова викопується, вона виконає команду Вгору, а команди, які стоять між словами інакшета все,пропустить. Якщо ж умова Вгорі вільно не виконується (тобто вгорі є перешкода), Восьминіжкавиконає команди, які стоять між словами інакшета все,і обійде перешкоду. Крім умови Вгорі вільно, Восьминіжкатакож уміє перевіряти умови: Знизу вільно Зліва вільно Справа вільно Завдання.Відомо, що біля Восьминіжки є одна перешкода, розташована справа або зліва від неї. Склади алгоритм, виконавши який, Восьминіжкавідсунеться від перешкоди на одну клітинку вліво або вправо Релаксація. – Покліпайте швидко очима, закрийте їх, повільно порахуйте до 5. Повторіть 4–5 разів. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст25) VІІ. Підсумок уроку. – Що найбільше сподобалося і запам’яталося на уроці? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник: ст. 24-25 Робочий зошит: Урок 11(№2,4)
Урок 12 Тема. Алгоритми з розгалуженнями. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. 1.Сформувати вміння працювати з блок-схемами розгалуження та складати алгоритми з розгалуженням. 2. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву. 3.Виховувати інформаційну культуру молодших школярів. Хід уроку І.Організаційний момент та повторення правил техніки безпеки. Повторення правил поводження з комп’ютером. Гра «Так чи ні». - Чи можна включати комп’ютер без дозволу вчителя? - Чи можна торкатися до тильної сторони клавіатури? - Чи дозволяється пальцем торкатися монітора? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань. - Що таке розгалуження? - Як записують розгалуження у блок-схемах? - Наведіть приклад алгоритму з розгалуженням. ІV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу. Робота з підручником. (ст. 26-27) Практична робота Виконання завдань №2,3 робочого зошита Читайте також:
|
||||||||
|