МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фізкультхвилинка.Ось ведмедиця іде, Ведмежат купать веде. «Раз, два» - нахилились, Із струмочка гарно вмились. «Три, чотири» - походили, Лапки у воді помили. Похитали головою Ще й притупнули ногою. На «п’ять»- усі дружно встали І назад помандрували. V. Робота з ком’ютером. Робота з програмою «Восьминіжка». Плаваючи серед коралових лабіринтів, легко заблукати. Одного разу Восьминіжкапотрапила у тупик і розгубилася: з трьох сторін її оточували перешкоди. Завдання.Склади алгоритм для Восьминіжки,виконавши який Восьминіжкавизначить, в якому напрямі немає перешкоди, і зробить крок у ньому напрямі. Релаксація. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити двічі. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст27) VІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. - Що таке розгалуження? - Чим відрізняються алгоритми з розгалуженням від лінійних? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 26-27. Робочий зошит. Урок 12(№1,4)
Урок 13 Тема. Цикли. Блок-схеми алгоритмів з циклами. Програма «Виконавець Садівник». Мета. 1.Сформувати в учнів поняття циклу та його графічного представлення. 2.Розвивати в учнів уяву, пам’ять, увагу, алгоритмічне та логічне мислення. 3. Виховувати охайність, відповідальність. Обладнання. Комп’ютер, підручник, зошити, програма «Сходинки» Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. Повторення правил поводження з комп’ютером. Гра «Так чи ні» - На уроці потрібно уважно слухати учителя і виконувати його вказівки? - Чи можна доторкатися до проводів живлення і пристроїв заземлення? - Чи можна включати і відключати апаратуру без дозволу вчителя? - Класти диски, книги, зошити на монітор і клавіатуру можна? ІІ. Перевірка домашнього завдання. Бесіда. - Як ви відгадали задумане число? Поясніть. - Як ви визначили потрібну блок-схему алгоритма малювання сонця? ІІІ. Актуалізація знань. - Ми з вами вже знаємо, що алгоритми є лінійні та з розгалуженням. - Сьогодні ми дізнаємось про ще один вид алгоритмів. ІV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу. Робота з підручником. - Розгорніть підручник на сторінці 28 і прочитайте, який ще вид алгоритмів існує. Практична робота Виконання завдань №1, 2 робочого зошита Читайте також:
|
||||||||
|