МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фізкультхвилинка.Раз-підняти руки вгору, Два-нагнулися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. Три, чотири-рівно стати, Будем знову починати. Нахилилися вперед, назад, Вправо, вліво - щоб нічого е боліло. V. Узагальнення знань учнів. - Молодці! Всі плідно попрацювали в поштовому центрі. - Чи всі листи доставили адресатам? VI. Підсумок уроку. - Що сподобалось на уроці? - Що видалося важким? - Де будете застосовувати отримані знання? VIІ. Домашнє завдання Підручник: ст. 6-7 Робочий зошит: Урок 2(№2-4)
Урок 3 Тема. Всесвітня павутина. Програма «Internet Explorer». Мета: 1. Ознайомити учнів з поняттями «веб-сайт», «веб-сторінка», дати уявлення про веб-оглядачі та їх функції. 2. Закріпити знання про комп'ютерні мережі. 3. Розширювати кругозір, просторові уявлення, вміння орієнтуватися в глобальній мережі. 4. Розвивати практичні навички роботи на комп'ютері. 5. Виховувати дбайливе ставлення до комп'ютерного обладнання. Обладнання:ПК; підручник; програма «Internet Explorer». Хід уроку І. Організація класу. Перевірка домашнього завдання. ІІ. Повторення правил техніки безпеки та правил поведінки в комп'ютерному класі. Гра «Правильно - неправильно!» Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі. В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні) Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так) За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні) А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так) Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні) Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так) Голова болить моя, Потерплю годину я! (ні) Ядротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так) Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні) В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так) ПІ. Актуалізація опорних знань. - Що таке комп'ютерна мережа? - Які комп'ютерні мережі ви знаєте? - Що таке модем? Читайте також:
|
||||||||
|