Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Вам знайомі слова «веб-сайт», «веб-сторінка» ?

Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що вони означають; навчимося ходити по сайтам; ознайомимося з програмою «Internet Explorer».

V. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.

Про Інтернет сьогодні чув, мабуть, кожний. А що ви про нього знаєте, діти? (відповіді учнів)

У ньому можна знайти відповідь майже на всі запитання. Дізнатися про погоду, останні новини, резуль­тати спортивних змагань, прочитати статтю з енциклопедії, переглянути програму телепередач, навіть самі телепередачі.

Є спеціальні веб-сайти про тварин, рослинний світ. Є сайти бібліотек. Заходь - і читай будь-яку книгу. На сайтах можна подивитися картини з колекцій відо­мих музеїв світу. Навіть з дому не треба виходити.

Сайт можна порівняти з книж­кою. Сторінки веб-сайту назива­ються веб-сторінками. Кожен сайт має свою адресу в Інтернеті й головну сторінку, з якої можна потрапити на інші сторінки сайту

Крім того, з веб-сторінок можна перейти на сторінки інших сайтів. Ця система зв'язків між різними сторін­ками сайтів по всьому світу охоплює планету ніби павутиння. Саме тому її називають веб (від англійського слова web- павутиння).

Існують сайти, на яких можна розміщувати свої розповіді, пові­домлення, ставити запитання, обго­ворити їх, ділитися враженнями. А давайте ми теж будемо роз­міщувати інформацію про наш клас та про цікаві уроки в нашій школі на сайті. Діти з усієї України дізнаються про нас, і ми познайомимося один з одним.

Практична робота

Виконання завдань №2 і №4 робочого зошита

Фізкультхвилинка.

Ваші очі стомились, тому виконаємо кілька вправ для них.

Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички...

Ні зайчика, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому - зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

4. Підготовка до роботи з програмою «Internet Explorer».

Розповідь учителя

Для перегляду веб-сайтів використовують спеціальні програми — веб-оглядачі. Одна з таких програм — Internet Explorer.Запусти її, скориставшись значком на Робочому столі, аботаким самим значком у меню Пуск

Робота з програмою «Internet Explorer»

VI. Підсумки уроку.

- Чи був цікавим для вас урок?

- Що сподобалось найбільше?

- Де можна використати знання, які отримали на уроці?

VIІ. Домашнє завдання

Підручник: ст. 8-9 Робочий зошит: Урок 3(№1,3,5)

Урок 4


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізкультхвилинка. | Тема. Можливості Інтернету. Робота з програмою «Internet Explorer».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.