Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Можливості Інтернету. Робота з програмою «Internet Explorer».

Мета. 1. Ознайомити учнів із послугами Інтернету: інтернет-магазини, електронна пошта, чат, пошукові сервери. Вчити працювати з програмою «Internet Explorer».

2. Повторити правила техніки безпеки.

3. Вдосконалювати навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву.

4. Виховувати бажання працювати дружно.

Обладнання: підручник, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer».

Хід уроку

І Організаційний момент.

1. Добрий день, в добрий час,

Рада, діти, бачить вас.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

То ж сідайте тихо, діти.

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно підіймати.

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

То ж гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

2. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.

Тести.

· Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути:

а) мокрими та брудними; б) чистими і сухими; в) свій варіант.

· Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані:

а) 50 см; б) 20 см; в) свій варіант.

· Принесене шкільне приладдя можна класти:

а) на клавіатуру; б) на стіл; в) свій варіант.

· Показувати на моніторі потрібно:

а) указкою; б) пальцем; в) свій варіант.

ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

ІІІ Актуалізація і корекція знань, умінь і навичок учнів.

- Про що можна дізнатись в Інтернеті ?

- Що таке сайт? Веб-сторінка?

- Яка програма використовується для перегляду веб-сайтів? Як її запустити?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

На минулому уроці ми говорили про Інтернет і веб-сайти, а чи знаєти ви, які послуги на­дає своїм користувачам Інтернет?

Очікувані відповіді

- В Інтернеті можна подивитися останні новини з усіх країн світу.

- Інтернет-магазин. У ньому немає полиць з то­варами. Є список товарів, їхній опис, фото й ціни. Можна вибрати, що потрібно, зробити замовлення та навіть розрахуватися через Інтернет. Замовлені товари привезуть додому.

- А ще існує електронна пошта, за допомогою якої можна обміню­ватися листами з друзями по мережі Інтернет

Робота з підручником.(ст. 10)

Практична робота.

Виконання завдань №1 і №2 робочого зошита

Фізкультхвилинка.

«Раз» - підняти руки вгору,

«Два» - нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги,

як торкаєтесь підлоги.

«Три», «чотири» – прямо стати,

Будем знову починати.

Потім разом всі присядем

І за парти тихо сядем.


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Повідомлення теми і завдань уроку. | Робота з комп’ютером.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.