Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Можливості Інтернету. Робота з програмою «Internet Explorer».

Мета. 1. Ознайомити учнів із послугами Інтернету: інтернет-магазини, електронна пошта, чат, пошукові сервери. Вчити працювати з програмою «Internet Explorer».

2. Повторити правила техніки безпеки.

3. Вдосконалювати навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву.

4. Виховувати бажання працювати дружно.

Обладнання: підручник, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer».

Хід уроку

І Організаційний момент.

1. Добрий день, в добрий час,

Рада, діти, бачить вас.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

То ж сідайте тихо, діти.

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно підіймати.

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

То ж гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

2. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.

Тести.

· Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути:

а) мокрими та брудними; б) чистими і сухими; в) свій варіант.

· Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані:

а) 50 см; б) 20 см; в) свій варіант.

· Принесене шкільне приладдя можна класти:

а) на клавіатуру; б) на стіл; в) свій варіант.

· Показувати на моніторі потрібно:

а) указкою; б) пальцем; в) свій варіант.

ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

ІІІ Актуалізація і корекція знань, умінь і навичок учнів.

- Про що можна дізнатись в Інтернеті ?

- Що таке сайт? Веб-сторінка?

- Яка програма використовується для перегляду веб-сайтів? Як її запустити?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

На минулому уроці ми говорили про Інтернет і веб-сайти, а чи знаєти ви, які послуги на­дає своїм користувачам Інтернет?

Очікувані відповіді

- В Інтернеті можна подивитися останні новини з усіх країн світу.

- Інтернет-магазин. У ньому немає полиць з то­варами. Є список товарів, їхній опис, фото й ціни. Можна вибрати, що потрібно, зробити замовлення та навіть розрахуватися через Інтернет. Замовлені товари привезуть додому.

- А ще існує електронна пошта, за допомогою якої можна обміню­ватися листами з друзями по мережі Інтернет

Робота з підручником.(ст. 10)

Практична робота.

Виконання завдань №1 і №2 робочого зошита

Фізкультхвилинка.

«Раз» - підняти руки вгору,

«Два» - нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги,

як торкаєтесь підлоги.

«Три», «чотири» – прямо стати,

Будем знову починати.

Потім разом всі присядем

І за парти тихо сядем.


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 473

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Повідомлення теми і завдань уроку. | Робота з комп’ютером.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.