МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема. Можливості Інтернету. Робота з програмою «Internet Explorer».Мета. 1. Ознайомити учнів із послугами Інтернету: інтернет-магазини, електронна пошта, чат, пошукові сервери. Вчити працювати з програмою «Internet Explorer». 2. Повторити правила техніки безпеки. 3. Вдосконалювати навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, просторову уяву. 4. Виховувати бажання працювати дружно. Обладнання: підручник, зошит з інформатики, програма «Internet Explorer». Хід уроку І Організаційний момент. 1. Добрий день, в добрий час, Рада, діти, бачить вас. Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. То ж сідайте тихо, діти. Домовляймось не шуміти, Руку гарно підіймати. На уроці не дрімати, А старанно працювати. То ж гаразд, часу не гаєм І урок розпочинаєм. 2. Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі. Тести. · Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути: а) мокрими та брудними; б) чистими і сухими; в) свій варіант. · Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані: а) 50 см; б) 20 см; в) свій варіант. · Принесене шкільне приладдя можна класти: а) на клавіатуру; б) на стіл; в) свій варіант. · Показувати на моніторі потрібно: а) указкою; б) пальцем; в) свій варіант. ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку. ІІІ Актуалізація і корекція знань, умінь і навичок учнів. - Про що можна дізнатись в Інтернеті ? - Що таке сайт? Веб-сторінка? - Яка програма використовується для перегляду веб-сайтів? Як її запустити? ІV. Вивчення нового матеріалу. Розповідь учителя. На минулому уроці ми говорили про Інтернет і веб-сайти, а чи знаєти ви, які послуги надає своїм користувачам Інтернет? Очікувані відповіді - В Інтернеті можна подивитися останні новини з усіх країн світу. - Інтернет-магазин. У ньому немає полиць з товарами. Є список товарів, їхній опис, фото й ціни. Можна вибрати, що потрібно, зробити замовлення та навіть розрахуватися через Інтернет. Замовлені товари привезуть додому. - А ще існує електронна пошта, за допомогою якої можна обмінюватися листами з друзями по мережі Інтернет Робота з підручником.(ст. 10) Практична робота. Виконання завдань №1 і №2 робочого зошита Фізкультхвилинка. «Раз» - підняти руки вгору, «Два» - нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, як торкаєтесь підлоги. «Три», «чотири» – прямо стати, Будем знову починати. Потім разом всі присядем І за парти тихо сядем. Читайте також:
|
||||||||
|