Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Домашнє завдання

Підручник: ст. 4-5

Робочий зошит: Урок 1(№2,3)

 

 

 

 

Урок 2

Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа».

Мета.1 .Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі.

2. Познайомити із способами з'єднання комп'ютерів.

3. Ознайомити з поняттями «комп'ютерна мережа», «локальна і глобальна мережа».

4. Пояснити призначення модему.

5. Розвивати пам'ять та логічне мислення.

6. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей.

Тип уроку.Урок пояснення нових знань.

Обладнання.ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа».

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

Гарно й зручно ми сідаєм,

Про комп’ютер все вивчаєм.

Нашу пам'ять ми включаєм –

Нові знання здобуваєм.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці?

Підведення підсумків роботи.

- Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом.

III. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Сьогодні ми познайомимося з призначенням і можливостями мережі Інтернет, видами мереж та пристроями для роботи в Інтернеті. Продовжимо допомагати поштовому голубові доставляти листи.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

- Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.)

2. Робота за підручником(ст.6)

- Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа».

Практична робота.

Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита

Фізкультхвилинка

Ми берізки і кленці,

В нас тоненькі стовбурці.

Ми в стрункі стаєм ряди,

Виправляємо гілки.

Ледь зіп’явшись з корінців,

Дістаєм до промінців.

Наші ніжки-пагінці

Хиляться на вітерці

Вправо, вліво. І весь сад

Нахиливсь вперед-назад.

Практична робота на комп’ютері.

Вчитель:

А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші.

Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.

Фізкультхвилинка.

Вправи для очей.

Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 7

3. Кольорові прапорці.

4. Стільці.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Підсумок уроку. | Фізкультхвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.