МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. Домашнє завданняПідручник: ст. 4-5 Робочий зошит: Урок 1(№2,3)
Урок 2 Тема. Комп'ютерна мережа Інтернет. Програма «Поштовий голуб. Європа». Мета.1 .Закріплення знань про правила безпечної роботи з комп'ютером в інформативному класі. 2. Познайомити із способами з'єднання комп'ютерів. 3. Ознайомити з поняттями «комп'ютерна мережа», «локальна і глобальна мережа». 4. Пояснити призначення модему. 5. Розвивати пам'ять та логічне мислення. 6. Виховувати комп'ютерну грамотність у дітей. Тип уроку.Урок пояснення нових знань. Обладнання.ПК, «Сходинки до інформатики 3-4 клас», гра «Поштовий голуб. Європа». Хід уроку І. Організація початку уроку. Гарно й зручно ми сідаєм, Про комп’ютер все вивчаєм. Нашу пам'ять ми включаєм – Нові знання здобуваєм. ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Повторення правил техніки безпеки. - Згадайте ,які правила безпечної роботи в інформаційному класі та за комп'ютером вивчили на минулому уроці? Підведення підсумків роботи. - Запис правил на дошці, доповнення їх з практичним показом. III. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні ми познайомимося з призначенням і можливостями мережі Інтернет, видами мереж та пристроями для роботи в Інтернеті. Продовжимо допомагати поштовому голубові доставляти листи. IV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. - Діти, давайте уявимо, що ми маємо друзів на різних континентах нашої планети. Що потрібно для того, щоб спілкуватися з ними кожен день? (Потрібні: писати листи, телефон, комп'ютер.) 2. Робота за підручником(ст.6) - Опрацювання статті «Комп'ютерна мережа». Практична робота. Виконання завдань №1 і №5 робочого зошита Фізкультхвилинка Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм ряди, Виправляємо гілки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжки-пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво. І весь сад Нахиливсь вперед-назад. Практична робота на комп’ютері. Вчитель: А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Європа». Перед тобою карта Європи. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва країни. Знайди на карті цю країну й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібної країни і клацни ліву кнопку миші. Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами. Фізкультхвилинка. Вправи для очей. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 7 3. Кольорові прапорці. 4. Стільці. Читайте також:
|
||||||||
|