Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІV. Підсумок уроку.

Урок 1

Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки у комп’ютерному класі. Програма «Поштовий голуб. Україна»

Мета.

1. Закріпити знання правил техніки безпеки при роботі з комп’ютером та правил поведінки в комп’ютерному класі, формувати потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності.

2. Розвивати просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість.

3. Виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерноїтехніки, інтерес до вивчення предмета.

Обладнання. Персональні комп’ютери, програма «Поштовий голуб. Україна».

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Добрий день, в добрий час,

Радий, діти, бачить вас.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

У комп’ютерному класі

Правила слід пам’ятати

І старанно працювати,

Щоб знання хороші мати.

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Актуалізація опорних знань

Вчитель:

– Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики.

ІІІ. Робота над темою уроку

1. Перегляд слайдів «Як поводитись з комп’ютером» (1-2 кл).

Робота з підручником. (с.4)

Опрацювання статті «Ми знову в комп'ютерному класі».

3. Гра «Закінчи речення»:

· Заходити у кабінет інформатики потрібно… (спокійно, не поспішаючи)

· Їсти, пити… (не можна)

· При роботі з комп’ютером руки повинні бути… (сухими, чистими)

· Не можна торкатися до… (дротів, розеток, кнопок клавіатури, з якими незнайомий, екрану монітора, тильної сторони комп’ютера)

· Від монітора треба сидіти на відстані… (не менше 50 см)

Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали – сіли, встали – сіли.

Бачте, як розвеселили.

Практична робота.

Виконання завдань №1 і №4 робочого зошита

Практична робота на комп’ютері.

Вчитель:

А зараз пограємо у гру «Поштовий голуб. Україна». Перед тобою карта України. На ній позначено міста. Поштовий голуб тримає лист, на якому написана адреса – назва міста. Знайди на карті це місто й допоможи голубові доставити лист за адресою. Для цього підведи вказівник до назви потрібного міста і клацни ліву кнопку миші.

Учні під керівництвом учителя працюють за комп’ютерами.

Фізкультхвилинка.

Вправи для очей.

Логічна сторінка «Для розумників і розумниць», с. 5

1. Розгадай кросворд (назви річок України).

2. Відгадай ребуси.

ІV. Підсумок уроку.

Вчитель:

– Пам’ятайте, що ви маєте добре знати і точно виконувати вказівки вчителя, щоб уникати нещасних випадків, берегти техніку. Ви відповідаєте за стан робочого місця і збереження розміщеного на ньому устаткування.

– Діти, чи сподобавсь вам сьогоднішній урок?


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
И на доску посмотрели | V. Домашнє завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.