Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Фізкультхвилинка.

Хто ж там, хто ж там вже стомився

І наліво похилився?

Треба дружно всім нам стати,

Фізкультпаузу почати.

Руки в боки, вгору, вниз,

Раз, два, три – не помились.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніми

І спокійно опусти.

Плесніть, діти кілька раз

За роботу – все гаразд.

VІ. Робота з підручником.

Прочитайте інформацію з підручника на с. 12 – 14 та запам’ятайте, як людина сприймає інформацію.


Читайте також:

  1. VІ. Фізкультхвилинка.
  2. Фізкультхвилинка.
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Фізкультхвилинка.




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційними процесами. | VІІ. Робота із зошитом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.