МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VІ. Робота з програмою «Восьминіжка».Сьогодні ти познайомишся ще з одним виконавцем. Це виконавець Восьминіжка. Восьминіжкамешкає на кораловому рифі, її дім можна умовно поділити на клітинки. Восьминіжкавміє виконувати такі команди: Вліво — пересувається на 1 клітинку ліворуч. Вправо — пересувається на 1 клітинку праворуч. Вгору — пересувається на 1 клітинку вгору. Вниз — пересувається на 1 клітинку вниз. Зафарбуй — випускає фарбу, і клітинка, в якій вона знаходиться, стає зафарбованою. Восьминіжка вміє фарбувати в різні кольори. Завдання.Склади алгоритм для Восьминіжки,щоб вона зафарбувала три квадрати. Сторона першого — 2 клітинки, а кожного наступного — на 1 клітинку більша. Релаксація. – Покліпайте швидко очима, закрийте їх, повільно порахуйте до 5. Повторіть 4–5 разів. VIІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст23) VІІІ. Підсумок уроку. – Що найбільше сподобалося і запам’яталося на уроці? ІХ. Домашнє завдання. Підручник: ст. 22-23 Робочий зошит: Урок 10(№2,4)
Урок 11
Тема. Розгалуження. Блок-схеми алгоритмів з розгалуженням. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. 1. Сформувати поняття розгалуження та графічного представлення розгалуження; 2. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву; 3. Виховувати інтерес до інформатики. Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Сходинки» Хід уроку I. Організаційний момент та повторення правил техніки безпеки. Які правила поведінки в комп’ютерному класі ви знаєте? 1. Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути чистими й сухими. 2. Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані 50 см. 3. Шкільне приладдя не можна класти на клавіатуру. 4. Показувати зображення на моніторі потрібно вказівкою. 5. Забороняється торкатися проводів. II. Перевірка домашнього завдання. III. Актуалізація опорних знань. - Який алгоритм називається лінійним? - Де ви використовували лінійні алгоритми у навчанні? - Що таке блок-схема? IV.Пояснення нового матеріалу. Бесіда Тема сьогоднішнього уроку – «Розгалуження» - Скажіть, будь ласка, діти, як потрібно переходити дорогу, якщо є світлофор? Якщо немає? Робота з підручником, с 24 -25. Практична робота. Виконання завдань №1,3 робочого зошита Фізкультхвилинка. Із-за парт ми піднялись, Всі добряче підтяглись, Гарно спинки всі прогнули І про втому геть забули. Пальці всі в замок закрили Й стисли їх мерщій щосили. А тепер присіли – раз! Фізкультпауза у нас. Піднялись і пострибали, Мов сніжинки покружляли. Сіли рівно – і до праці. Хай не стомлюються пальці. Читайте також:
|
||||||||
|