МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VІІ. Робота з програмою «Кенгуру».Завдання. Склади алгоритм для Кенгуру, щоб він накреслив лабіринт, зображений на малюнку Релаксація. Закрийте очі. Уявіть себе в горах біля гірської річки. Водичка в річці прозора і по дну плавають рибки. Поводіть очима за ними: вліво, вправо, по колу і т. д. Стоп. Відкрийте повільно очі і подивіться у далину. Що ви там бачите? VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст21) ІХ. Підсумок уроку. –Що цікавого дізналися на уроці? – Що найбільше сподобалося? Х. Домашнє завдання. Підручник: ст. 20-21 Робочий зошит: Урок 9(№1,3)
Урок 10 Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. 1. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. 2. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. 3. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного. Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Виконавець Восьминіжка» Хід уроку І. Організація учнів до уроку та повторення правил техніки безпеки. 1. Ось прийшли ми знову в клас, Де чека комп’ютер нас. Правила ми пригадаєм, Щось новеньке ми пізнаєм. Нумо сіли всі рівненько І працюємо дружненько. Техніка безпеки. Правил безпеки дотримуйся, друже, Тоді з комп’ютером будеш у дружбі! Гра «Закінч речення». - Заходити в комп’ютерний клас потрібно… (спокійно, не штовхаючись) - Від монітора сиди на відстані … (не менше 50 см) - Забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів) - Забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя). ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання - Що означає слово «схема»? - Як можна подати алгоритм? - Що таке блок-схема? ІІІ. Повідомлення теми уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу. Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема. Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя. Сьогодні ми познайомимося з алгоритмами в математиці Робота з підручником, с. 22. Практична робота. Виконання завдань №1,3 робочого зошита V. Фізкультхвилинка А зайчата вийшли з дому, Спершу стали по одному, Далі в парі топчуть сніг… Хто без пари – геть побіг. Читайте також:
|
||||||||
|