МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VІІ. Робота з програмою «Кенгуру».Завдання. Склади алгоритм для Кенгуру, щоб він накреслив лабіринт, зображений на малюнку Релаксація. Закрийте очі. Уявіть себе в горах біля гірської річки. Водичка в річці прозора і по дну плавають рибки. Поводіть очима за ними: вліво, вправо, по колу і т. д. Стоп. Відкрийте повільно очі і подивіться у далину. Що ви там бачите? VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст21) ІХ. Підсумок уроку. –Що цікавого дізналися на уроці? – Що найбільше сподобалося? Х. Домашнє завдання. Підручник: ст. 20-21 Робочий зошит: Урок 9(№1,3)
Урок 10 Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка» Мета. 1. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. 2. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. 3. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного. Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Виконавець Восьминіжка» Хід уроку І. Організація учнів до уроку та повторення правил техніки безпеки. 1. Ось прийшли ми знову в клас, Де чека комп’ютер нас. Правила ми пригадаєм, Щось новеньке ми пізнаєм. Нумо сіли всі рівненько І працюємо дружненько. Техніка безпеки. Правил безпеки дотримуйся, друже, Тоді з комп’ютером будеш у дружбі! Гра «Закінч речення». - Заходити в комп’ютерний клас потрібно… (спокійно, не штовхаючись) - Від монітора сиди на відстані … (не менше 50 см) - Забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів) - Забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя). ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання - Що означає слово «схема»? - Як можна подати алгоритм? - Що таке блок-схема? ІІІ. Повідомлення теми уроку. ІV. Вивчення нового матеріалу. Пояснення нового матеріалу. Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема. Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя. Сьогодні ми познайомимося з алгоритмами в математиці Робота з підручником, с. 22. Практична робота. Виконання завдань №1,3 робочого зошита V. Фізкультхвилинка А зайчата вийшли з дому, Спершу стали по одному, Далі в парі топчуть сніг… Хто без пари – геть побіг. Читайте також:
|
||||||||
|