Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VІІ. Робота з програмою «Кенгуру».

Завдання. Склади алгоритм для Кенгуру, щоб він накреслив лабіринт, зображений на малюнку

Релаксація.

Закрийте очі. Уявіть себе в горах біля гірської річки. Водичка в річці прозора і по дну плавають рибки. Поводіть очима за ними: вліво, вправо, по колу і т. д. Стоп. Відкрийте повільно очі і подивіться у далину. Що ви там бачите?

VIІІ. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст21)

ІХ. Підсумок уроку.

Що цікавого дізналися на уроці?

– Що найбільше сподобалося?

Х. Домашнє завдання.

Підручник: ст. 20-21

Робочий зошит: Урок 9(№1,3)

 

Урок 10

Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. 1. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці.

2. Розвивати пам'ять, уяву, мислення.

3. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного.

Обладнання: підручник, робочий зошит, програма «Виконавець Восьминіжка»

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку та повторення правил техніки безпеки.

1. Ось прийшли ми знову в клас,

Де чека комп’ютер нас.

Правила ми пригадаєм,

Щось новеньке ми пізнаєм.

Нумо сіли всі рівненько

І працюємо дружненько.

Техніка безпеки.

Правил безпеки дотримуйся, друже,

Тоді з комп’ютером будеш у дружбі!

Гра «Закінч речення».

- Заходити в комп’ютерний клас потрібно… (спокійно, не штовхаючись)

- Від монітора сиди на відстані … (не менше 50 см)

- Забороняється торкатися … (роз’ємів, проводів)

- Забороняється включати і виключати апаратуру без … (дозволу вчителя).

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання

- Що означає слово «схема»?

- Як можна подати алгоритм?

- Що таке блок-схема?

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення нового матеріалу.

Ви вже знаєте, як можна подати алгоритм і що таке блок-схема. Алгоритми використовуються в різних сферах нашого життя. Сьогодні ми познайомимося з алгоритмами в математиці

Робота з підручником, с. 22.

Практична робота.

Виконання завдань №1,3 робочого зошита

V. Фізкультхвилинка

А зайчата вийшли з дому,

Спершу стали по одному,

Далі в парі топчуть сніг…

Хто без пари – геть побіг.


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 786

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІ. Фізкультхвилинка. | VІ. Робота з програмою «Восьминіжка».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.