МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАТВЕРДЖУЮЗавідувач кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС, доктор юридичних наук, доцент _______________В.Я.Горбачевський «______» __________ 201__ року
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Тема № 3. Злочини проти життя та здоров’я особи З дисципліни: Кримінальне право України. Особлива частина Категорія слухачів:студенти 3 курсу Навчальна мета: поглиблене вивчення загальних базових положень кримінального права про злочин і покарання. Виховна мета: поважне ставлення до закону Розвивальна мета: сформувати у студентів глибокі теоретичні та практичні знання щодо використання їх у своїй професійній діяльності. Обсяг навчального часу: 18 години Навчальне обладнання, ТЗН: мультимедійне обладнання Наочні засоби: дискета, диск Міжпредметні та міждисциплінарні зв'язки: кримінальний процес, конституційне право, трудове право, кримінально-виконавче право, кваліфікація злочинів. Навчальні питання: 1. Злочини проти життя. Загальна характеристика і види. 2. Поняття вбивства та його види. Ознаки вбивства. 3. Умисне вбивство без обтяжуючих і пом’якшуючих обставин (просте вбивство). 4. Умисне вбивство при обтяжуючих обставинах. 5. Умисні вбивства при пом’якшуючих обставинах. Література: 1. Конституція України. – К.,1996. 2. Кримінальний кодекс України: чинне законодавство зі змінами та допов. станом на 5 червн. 2014 року: (ОФІЦ. ТЕКСТ). - К.: ПАЛИВОДА А.В.,. - 2014 року – 216 с. 3. Вартилецька І. А., Плугатир В. С. Кримінальне право України. Альбом схем: Навч. посібник. За ред. В. Я. Горбачевського. – К.: Атіка, 2003. – 95с. Методичні поради з викладання теми: 1. Опитування студентів 3 курсу; 2. Оцінювання знань студентів з теми: «Злочини проти життя та здоров’я особи» Запитання до семінару ( 2 год): 1. Злочини проти життя. Загальна характеристика і види. 2. Поняття вбивства та його види. Ознаки вбивства. 3. Умисне вбивство без обтяжуючих і пом’якшуючих обставин (просте вбивство). 4. Умисне вбивство при обтяжуючих обставинах. 5. Умисні вбивства при пом’якшуючих обставинах. Завдання для самостійного вивчення ( 8 год): 1. Залишення в небезпеці. 2. Ненадання допомоги особі, яка перебуває в небезпечному для життя стані. 3. Насильницьке донорство.
Доцент кафедри, к.ю.н. Жук І.В.
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС, доктор юридичних наук, доцент _______________В.Я.Горбачевський «______» __________ 201__ року
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ Читайте також:
|
||||||||
|