МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Тема № 2. Злочини проти основ національної безпеки України. З дисципліни: Кримінальне право України. Особлива частина Категорія слухачів:студенти 3 курсу Навчальна мета: поглиблене вивчення загальних базових положень кримінального права про злочин і покарання. Виховна мета: поважне ставлення до закону Розвивальна мета: сформувати у студентів глибокі теоретичні та практичні знання щодо використання їх у своїй професійній діяльності. Обсяг навчального часу: 12 години Навчальне обладнання, ТЗН: мультимедійне обладнання Наочні засоби: дискета, диск Міжпредметні та міждисциплінарні зв'язки: кримінальний процес, конституційне право, трудове право, кримінально-виконавче право, кваліфікація злочинів. Навчальні питання: 1. Поняття, загальна характеристика і види злочинів проти основ національної безпеки України. 2. Дії, спрямовані на насильницьку зміну, чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади. 3. Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України. 4. Посягання на життя державного чи громадського діяча. 5. Диверсія. Література: 1. Конституція України. – К.,1996. 2. Кримінальний кодекс України: чинне законодавство зі змінами та допов. станом на 5 червн. 2014 року: (ОФІЦ. ТЕКСТ). - К.: ПАЛИВОДА А.В.,. - 2014 року – 216 с. 3. Вартилецька І. А., Плугатир В. С. Кримінальне право України. Альбом схем: Навч. посібник. За ред. В. Я. Горбачевського. – К.: Атіка, 2003. – 95с.
Методичні поради з викладання теми: 1. Опитування студентів 3 курсу; 2. Оцінювання знань студентів з теми: «Злочини проти основ національної безпеки України» Запитання до семінару ( 2 год): 1. Поняття, загальна характеристика і види злочинів проти основ національної безпеки України. 2. Дії, спрямовані на насильницьку зміну, чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади. 3. Посягання на територіальну цілісність і недоторканість України. 4. Посягання на життя державного чи громадського діяча. 5. Диверсія. Завдання для самостійного вивчення ( 8 год): 1. Територія та державний кордон України при вчиненні злочину, передбаченого ст. 109 КК України. 2. Момент закінчення злочину, передбаченого ст. 110 КК України. 3. Потерпілий при вчиненні злочину передбаченого ст. 112 КК України. 4. Спеціальні підстави звільнення від кримінальної відповідальності особи, яка вчинила державну зраду або шпигунство.
Доцент кафедри, к.ю.н. Жук І.В.
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
Читайте також:
|
||||||||
|