Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава ХІІ. Методика проведення занять з фізичної культури

1. Типи занять з фізичної культури

2. Структура та зміст занять з фізичної культури

3. Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури

4. Заняття з фізичної культури на повітрі

5. Особливості проведення занять з фізичної культури у різних вікових групах

6. Методика проведення занять з фізичної культури у мішаних за віком групах

Глава ХІІІ. Забезпечення рухової активності в повсякденному житті дітей

1. Оптимальна рухова активність – необхідна умова всебічного розвитку дітей

2. Керівництво самостійною руховою діяльністю дітей

3. Організація активного відпочинку дітей

Глава ХІV. Планування та облік роботи з фізичного виховання в дошкільному закладі

1. Основні вимоги до планування навчального матеріалу з фізичної культури

2. Розподіл програмного матеріалу з фізичної культури у перспективному плані

3. Оперативне планування з фізичної культури

4. Облік роботи з фізичної культури

Глава ХV. Створення умов для фізичного виховання дітей у дошкільному закладі

1. Фізкультурне обладнання групової кімнати

2. Обладнання фізкультурного залу

3. Обладнання фізкультурного майданчика

Глава ХVІ. Організація та керівництво системою фізичного виховання в дошкільному закладі

1. Функціональні обов’язки завідуючої, педагогів та медичних працівників в організації фізичного виховання дітей

2. Лікарсько-педагогічний контроль за фізичним вихованням

2.1.Контроль за станом здоров’я та фізичним розвитком дітей

2.2. Контроль за розвитком рухів у дітей та організацією рухового режиму

2.3. Контроль за організаційними формами фізичного виховання дітей

Глава ХVІІ. Фізичне виховання дитини в сім’ї

«МЕТОДИКА Розділ ІІІ. РОБОТА МЕТОДИСТА ТА ІНСПЕКТОРА. ЗМІСТ КУРСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» У ПЕДАГОГІЧНОМУ УЧИЛИЩІ

Глава І. Методичний контроль та керівництво в фізичному вихованні дошкільників

1. Завдання та зміст роботи методиста

2. Інспектування системи фізичного виховання в дошкільних закладах

Глава ІІ. Викладання курсу «Методика фізичного виховання в дошкільних закладах» у педагогічному училищі

1. Завдання курсу та його програма

2. Планування курсу

3. Методика проведення теоретичних та практичних уроків

4. Керівництво самостійною роботою та облік успішності учнів

5. Педагогічна практика в дитячому садку

6. Робота предметної комісії

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  7. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  8. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  9. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  10. А) Методика проведення заняття
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття.




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.