МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ Глава І. Предмет теорії і методики фізичного виховання 1. Предмет та основні поняття теорії та методики фізичного виховання 2. Наукові основи теорії і методики фізичного виховання Глава II. Вітчизняна система фізичного виховання 1. Фізичне виховання - суспільне явище 2. Фізична культура в Україні 3. Основні принципи системи фізичного виховання 4. Основні ланки системи фізичного виховання Розділ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Глава І. Теорія фізичного виховання дітей від народження до шести років 1. Предмет теорії фізичного виховання дошкільників 2. Взаємозв'язок теорії фізичного виховання дітей з іншими науками 3. Розвиток теорії фізичного виховання дітей дошкільного віку Глава II. Завдання фізичного виховання дітей дошкільного віку Глава III. Засоби фізичного виховання 1. Характеристика та види фізичних вправ 2. Класифікація фізичних вправ 3. Оздоровчі сили природи як засіб фізичного виховання 4. Гігієнічні фактори як засіб фізичного виховання 5. Характеристика програми з фізичної культури Глава ІV. Вікові особливості фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку Глава V. Фізичне виховання дітей раннього віку 1. Фізичне виховання дітей першого року життя 2. Фізичне виховання дітей другого року життя Глава VІ. Загальні основи навчання та розвитку дітей дошкільного віку у процесі фізичного виховання 1. Єдність навчання, виховання та розвитку дітей у процесі фізичного виховання 2. Принципи навчання 3. Методи та прийоми навчання фізичних вправ 4. Закономірності формування рухових вмінь та навичок Глава VІІ. Розвиток рухових якостей у дітей дошкільного віку Глава VІІІ. Зміст та методика навчання рухів дітей дошкільного віку 1. Методика навчання основних рухів 2. Загально-розвиваючі вправи 3. Вправи з шикування та перешикування 4. Танцювальні вправи Глава ІХ. Рухливі ігри та методика їх проведення 1. Оздоровче і виховне значення рухливих ігор 2. Організація та методика проведення рухливих ігор 3. Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах 4. Рухливі ігри під музику 5. Методика проведення ігор спортивного характеру Глава Х. Вправи спортивного характеру Глава ХІ. Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня 1. Ранкова гімнастика та гімнастика після денного сну 2. Фізкультурні хвилинки 3. Фізкультурні паузи Читайте також:
|
||||||||
|