МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виховання в учнів творчого ставлення до занять.Самоаналіз дій учнів. У процесі засвоєння вправ, передбачених навчальною програмою, вчитель прагне сформувати стійкі навички з властивою для них автоматизацією діяльності. Для цього слід не механічно повторювати вправи, а всемірно прагнути до мобілізації свідомості. У протилежному випадку набуті навички будуть непридатні для використання в житті, де дитина зустрічається з різними, часто непередбаченими ситуаціями. Найбільш раціональними методичними прийомами, які сприяють стимулюванню свідомого контролю своїх дій при навчанні на уроках є наступні: 1. Навчання без попереднього показу. 2. Використання спеціальних тренажерів і звуколідерів, які допомагають сформувати правильне відчуття рухів при вивченні нових рухових дій, їх темп і ритм. 3. Використання прийомів ідеомоторного тренування , які дозволяють створити попереднє уявлення про вправу, допомагають проникнути в суть рухових дій, що вивчаються, створюючи передумови для самоконтролю і самооцінки. 4. Самостійний підбір вправ за завданням учителя для вирішення конкретних завдань. 5. Самооцінка і взаємооцінка якості виконаної вправи. 6. Колективне визначення помилок, які допустили учні при виконанні вправ. 7. Виконання вправ перед дзеркалом. 8. Використання предметних орієнтирів-стимулів, світлової та звукової сигналізації. 9. Навчати дітей керувати своїми просторовими, силовими і швидкісними проявами. 10. Навчити дітей аналізувати свої дії за допомогою музичного супроводу.
Реалізуючи принципи свідомості й активності, слід виховувати в учнів творче ставлення до процесу фізичного виховання, ініціативу і самостійність. Основними прийомами, які забезпечують виховання творчого ставлення до занять фізичною культурою є: 1. Озброєння учнів спеціальними знаннями, пов’язуючи їх із знаннями з інших предметів навчального плану школи. 2. Використання взаємонавчання, оскільки воно сприяє глибшому розумінню змісту вправи, її техніки; оптимізації навчання на уроках; допомагає формувати інструкторські навички. 3. Виховання критичного ставлення до себе. 4. Шляхом залучення учнів до виконання ними обов'язків капітанів команд, фізоргів, чергових, груповодів виховуються ініціативність, самостійність і творче ставлення до навчального процесу. 5. Творчість учнів стимулюється емоційністю занять. Для оптимізації рівня емоційного стану, а звідси й інтересу до занять, необхідно забезпечити кожному учневі посильне навантаження. 6. Розвитку творчості й ініціативи сприяє організація самостійних форм фізичного виховання учнів, які проводяться без участі вчителя. 7. Велике значення для творчого ставлення до занять має задоволеність умовами, змістом занять, власними результатами та успіхами учнів у навчанні.
Читайте також:
|
||||||||
|